Nieuwe Lambo-schoonheid Njammie...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFoxKheb ook nog steeds een gevoel dat er iets ontbreekt in de moderne Lambo's...
Vroeger toen ik een jaar of 4 was zag ik mijn eerste countach en ik was meteen :shocked!: en met de Diablo juist hetzelfde en ik was nog meer :shocked!: :shocked!: :shocked!: toen ik met dit beest ging meerijden:
Nu met de Murcie roadster en R-GT gaan ze toch weer de goede kant op precies, over de Gallardo heb ik nog steeds een beetje twijfels, tis wel een ferme bak enzo, maar hij mist net dat beetje Lambo wat de Murcie wel nog heeft.
Comment
-
Voor mij is Lanborghini een johny merk,vooral met de diablo en countach,die wagens zijn toch echt om op te vallen,ik vind ze echt afschuwelijk.Maar de nieuwe moddelen zoals de gallardo vind ik echt wel prachtig maar die oude lambo's waren voor mij toch johny wagens.Deelt iemand anders mijn mening?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.GOVAERTS(1)Voor mij is Lanborghini een johny merk,vooral met de diablo en countach,die wagens zijn toch echt om op te vallen,ik vind ze echt afschuwelijk.Maar de nieuwe moddelen zoals de gallardo vind ik echt wel prachtig maar die oude lambo's waren voor mij toch johny wagens.Deelt iemand anders mijn mening?
Neen
Comment
Comment