spy pics
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikjespy pics
Ik bedoel gewoon, waarom hebben ze hem geel gemaakt? ze plakken hem af in het zwart, maar ze camoufleren nergens nog bepaalde vormen. Kan je toch beter de moeite van het afplakken besparen en gewoon spuiten in matzwart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoIk bedoel gewoon, waarom hebben ze hem geel gemaakt? ze plakken hem af in het zwart, maar ze camoufleren nergens nog bepaalde vormen. Kan je toch beter de moeite van het afplakken besparen en gewoon spuiten in matzwart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IcemanAfplakken met zwarte folie gaat sneller dan spuiten en je kan het er ook weer af halen.
mvg, Hans.
En trouwens, die wagens worden achteraf toch volledig uiteen gehaald terug denk ik, of worden die zo als tweedehands verkocht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BekéIk vind de Gallardo toch duizend keer mooier dan de Murciélago. Die speigels op de Murciélago zijn echt afschuwelijk.
Vind de gallardo niet zo geslaagd.
En ja de murcielago zijn spiegels worden wel eens vergeleken met van die caravan spiegels Maar blijft in mijn ogen een pracht wagen.
Comment
-
De Gallardo vind ik een tikkeltje mooier dan de Murciélago, maar de Murci is dan weer indrukwekkender.
De coupé-varianten vind ik toch minder knap dan de gesloten versies. Een Gallardo Spider lijkt iets te missen, en de contouren van de kap passen in mijn opinie niet bij de rest van de wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniEr heeft hier onlangs zo'n orange gestaan ook.
Wat ik enorm geslaagd vind, is dat grijze stuk bij de luchthapper. Goedkoop gevonden, maar echt knap.
Bij een Nuvolari heeft het ook nog 'n nut, hier is het gewoon overgenomen...
Comment
Comment