Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Enkele foto's van de gallardo die er te kijk stond:

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• de laatste:

Comment

• Jaja, tis een beest, zoveel is zeker

Comment

• jawadde, dienen dude heeft daar ook wel een kapitaal samen staan eh seg

Comment

• Murcielago met hardtop

Comment

• Lekker ding zeg !!

Van de Gallardo zijn er trouwens 3000 exemplaren geproduceerd en verkocht, dat is meer dan het aantal Diablo's, die tien jaar lang gebouwd werden ...

Lambo is goed bezig !
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• getuned, maar wel nog redelijk netjes

Comment

• Last edited by GeeZer; 27/11/2005, 17:29.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                              Lekker ding zeg !!

Van de Gallardo zijn er trouwens 3000 exemplaren geproduceerd en verkocht, dat is meer dan het aantal Diablo's, die tien jaar lang gebouwd werden ...

Lambo is goed bezig !
                              De Gallardo is dan ook een halve Audi. Wat ik eigenlijk wel goed vind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                                De Gallardo is dan ook een halve Audi. Wat ik eigenlijk wel goed vind.
                                En ik slecht, maar dat is ieder zijn ding natuurlijk. En blijkbaar vinden veel klanten het ook een goede zaak.

Comment

• Eigenlijk sta ik toch niet zo zot van de gallardo (niet dat ze hem niet mogen geven), maar het krijgt toch niet hetzelfde los als de murci! (kom erop omdat ik net op tv een gallardo naast een murcielage heb zien rijden, en de gallardo leek zo... tja, normaal!)

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
                                      Eigenlijk sta ik toch niet zo zot van de gallardo (niet dat ze hem niet mogen geven), maar het krijgt toch niet hetzelfde los als de murci! (kom erop omdat ik net op tv een gallardo naast een murcielage heb zien rijden, en de gallardo leek zo... tja, normaal!)
                                      Ik heb es ergens een foto gezien van een gallardo die geparkeerd stond achter een opel tigra en ze pasten echt te goed bij elkaar... Enja, de muriciélago is gewoon een echte lambo vind ik, de gallardo niet. Te klein, geen v12 (dat is nog niet zo heel erg) en gewoon niet speciaal genoeg kwa uiterlijk. Mucielago past ook in het rijdje countach diablo, de gallardo niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                        Lekker ding zeg !!

Lambo is goed bezig !
                                        audi zal er wel voor iets tussenzitten...gelukkig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
                                          audi zal er wel voor iets tussenzitten...gelukkig.
                                          en onze belg Luc Donkerwolcke niet vergeten é!

Comment

Working...
                                          X