Oorspronkelijk geplaatst door ames
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaI know. Ik heb er ook ter plekke op staan geilen.
Hebben deze zomer de fabriek bezocht, dat was ook niet mis ze! Spijtig dat we geen toertje konden meerijden, 3 toertjes (mijn vader, mijn broer en ik) was blijkbaar te veel van het goede.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoHoeveel zou dat lakje per liter kosten?
En hoeveel zou je nodig hebben voor een oude mini?
Als je een krasje hebt moet heel de wagen opnieuw herspoten worden.
Deze verf kan men niet uitspuiten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikjeVerf op zich valt mee maar het spuiten is zeer moeilijk.
Als je een krasje hebt moet heel de wagen opnieuw herspoten worden.
Deze verf kan men niet uitspuiten
want TVR heeft ook een paar leuke parelmoers als je GT3 & 4 mag geloven
Comment
-
Gewoon parelmoer wel hoor. Het goedkoopste parelmoer, da's wit metallic, net hetzelfde als zilver metallic b.v. maar dan met een wit onderlaagje. Het echte parelmoer is een witzilver metallic laagje (soms met een héél erg lichte goudtint erin, bijna niet merkbaar), met daarover een half doorichtige witte uni laag, en dan nog 'es terug een metallic laagje.
Een iriserende lak echter, die kan men moeilijk herspuiten. Het gaat, maar dan moet je wel een hele flank in één keer opnieuw doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoWeet jij nu al welke kleur je sagaris wordt?
want TVR heeft ook een paar leuke parelmoers als je GT3 & 4 mag geloven
Elke soort verf of leder of tapijten kan je bestellen en dat maak de keuze er niet makkelijker op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikjeEen paar TVR heeft heel het kleurenpallet van de wereld.
Elke soort verf of leder of tapijten kan je bestellen en dat maak de keuze er niet makkelijker op
Mag het opvallend zijn? of blijf je liever low-profile?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaGewoon parelmoer wel hoor. Het goedkoopste parelmoer, da's wit metallic, net hetzelfde als zilver metallic b.v. maar dan met een wit onderlaagje. Het echte parelmoer is een witzilver metallic laagje (soms met een héél erg lichte goudtint erin, bijna niet merkbaar), met daarover een half doorichtige witte uni laag, en dan nog 'es terug een metallic laagje.
Een iriserende lak echter, die kan men moeilijk herspuiten. Het gaat, maar dan moet je wel een hele flank in één keer opnieuw doen.
Er zit ook paars in en bij krassen moet heel de wagen herspoten worden.
Dat was de uitleg van de dealer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlitozilvermetalic met zwart interieur
Mag het opvallend zijn? of blijf je liever low-profile?
Je mag zelfs met bmw of opel verf tinten afkomen alles mag
Maar denk wel dat we hier in het verkeerde topic zitten!
Comment
Comment