Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
    Voor mensen die een Tubi nog niet luid genoeg vinden, een Kreis Sieg: Klik

Wel precies een beetje een nazi achtige naam

Comment

• Gisteren nog een gele Murciélago gefotografeerd Voor mij één van de mooiste auto's die er bestaan!

Comment

• Originele review van de countach: aanrader !!!

http://rapidshare.de/files/9191952/Lamborghini_Countach_-_original_198 5_60_minutes_report_by_morely_safer.wmv.html

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura

vind je die mooi? Ik vond hem altijd vrij mooi op foto maar int echt moest ik er precies niet al te veel van weten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
              vind je die mooi? Ik vond hem altijd vrij mooi op foto maar int echt moest ik er precies niet al te veel van weten...
              Ik vind het een heel knappe kar. Zeer speciaal. Als je hem niet mooi vindt wees blij, t'is een one-off prototype gemaakt door Bertone.

Comment

Ik vind het een heel knappe kar. Zeer speciaal. Als je hem niet mooi vindt wees blij, t'is een one-off prototype gemaakt door Bertone.
                jaja ik ken die wagen wel speciaal is ie zeker, maar bepaalde elementen vind ik er echt niet mooi aan... zoals de velgen bijvoorbeeld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
                  jaja ik ken die wagen wel speciaal is ie zeker, maar bepaalde elementen vind ik er echt niet mooi aan... zoals de velgen bijvoorbeeld
                  Sommige details zijn wat te amerikaans en ik had ook een andere kleur gekozen maar voor de rest is 'ie prachtig vind ik. Maar ja, smaken en kleuren hé...

Comment

• nog wat pics nieuwe LP640

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Sommige details zijn wat te amerikaans en ik had ook een andere kleur gekozen maar voor de rest is 'ie prachtig vind ik. Maar ja, smaken en kleuren hé...
                      mja daar heb je 100% gelijk in als ik eraan denk ga ik eens wat foto's opsnorren

Comment

• in francorchamps stond een gallardo op de parking. 'k heb een foto genomen van 't mooiste onderdeel

Comment

• De gesloten Miura is veel mooier me dunkt.

Comment

• Foto's

Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b
                            Gisteren nog een gele Murciélago gefotografeerd Voor mij één van de mooiste auto's die er bestaan!
                            Graag foto's!

Eric

Comment

• Weet hier soms iemand een verdeler in Belgie van Tubi uitlaten ??

Comment

• op de site http://www.tubistyle.it zie ik alleen Frankrijk,Duitsland,Uk,Spanje en Italië staan.. misschien is bij heinz vragen of een groot tuning bedrijf hier in België

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                                  op de site http://www.tubistyle.it zie ik alleen Frankrijk,Duitsland,Uk,Spanje en Italië staan.. misschien is bij heinz vragen of een groot tuning bedrijf hier in België
                                  Neen Heinz heeft ze niet.Heb al naar de fabriek gemaild maar krijg geen reactie!!

Comment

• Die uitlaten van die lp 640 vind ik niet geslaagd, het interieur met carbon vind ik wel lekker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erikje
                                      Weet hier soms iemand een verdeler in Belgie van Tubi uitlaten ??
                                      Al eens bij de locale Ferrariboer gaan horen? Die dingen zijn nogal populair in die kringen .

Waarom vraag je dat eigenlijk hier? Ga je TVR bedriegen met Lamborghini?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
                                        Al eens bij de locale Ferrariboer gaan horen? Die dingen zijn nogal populair in die kringen .

Waarom vraag je dat eigenlijk hier? Ga je TVR bedriegen met Lamborghini?
                                        Omdat hier het topic is om het te vragen.
                                        En neen TUBI maakt uitlaten voor Ferrari ,Lambo,Porsche
                                        PS:En ik moet er dringend hebben.
                                        Last edited by ; 07/05/2006, 20:06.

Comment

Working...
                                        X