Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lambo
      Wellicht zullen er mensen op dit forum ooit de kans hebben gehad om in een Murciélago te hebben mogen (mee)rijden, maar voor wie dit nog nooit heeft meegemaakt!

Hier is jouw kans, inclusief photoshoot:

--> www.autofoto.be/photoshoot <--
      Wat houdt dat ritje juist in als ik vragen mag?

Want anders is 100 EUR nogal duur, niet?
      nls2000

Comment

• Duur?

Oorspronkelijk geplaatst door nls

Duur?
        Enig idee wat huren kost?

Aub gewoon ergens een Ferrari en Lamborghini gaan huren en mij vertellen wat een tiende van de prijs is van het huren voor 5 uren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
          deze mag hier ook wel

Oewaaaa! Was ein Auto!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls

Is volgens mij ook maar geldklopperij hoor. Wat heeft fotografie te maken met een ritje in een lambo... En dan nog 100 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer
              Is volgens mij ook maar geldklopperij hoor. Wat heeft fotografie te maken met een ritje in een lambo... En dan nog 100 euro
              Veel mensen betalen veel meer om daar eens mee te mogen rijden...

Oke, het is misschien wat opportunistisch, maar wie niet waagt, niet wint he

Comment

• Vandaag een groene lambo Murcièlago zien rijden in Schoten.
                AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• 100€ en er zijn erbij die zich vragen stellen of dat niet te duur is
                  Nu kan je is de kans krijgen om zoiets mee te maken.
                  En denken ze nog dat ze in't zak zullen gezet worden
                  Lopen toch raar mensen rond.

Comment

• Ik ga da ook es doen

Ik huur een exclusieve sportkar en zet iets gelijkaardigs op poten, mensen mogen effe meerijden met mij en houden er een fotoschoot aan over als aandenken, ik deel mijn huurprijs door het aantal gegadigden dat komt en tel er 10% bij.

resultaat: ik heb mogen rijden met zo'n exclusief gedoe (de betalenden mogen immers slechts meerijden) en k'verdien er nog wa pinten aan ook!

Not bad, not bad

Comment

• Millionair hangt Lambo aan zijn muur als decoratie
                      http://savemanny.blogspot.com/2006/0...sion-wall.html

Comment

• gek!

Comment

• En van de motor voorziet hij nog een leuk koffie tafeltje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lambo
                            Duur?
                            Enig idee wat huren kost?

Aub gewoon ergens een Ferrari en Lamborghini gaan huren en mij vertellen wat een tiende van de prijs is van het huren voor 5 uren.
                            Tuurlijk is het huren van een dergelijke wagen stukken duurder, maar dan mag je er tenminste nog zelf mee rijden, enkele uren dan nog wel!

Daarom dat ik vraag wat dat ritje inhoudt. Dan is er ook nog de brunch natuurlijk

n/o hè, 'k vind het ook een mooi initiatief
                            nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
                              Tuurlijk is het huren van een dergelijke wagen stukken duurder, maar dan mag je er tenminste nog zelf mee rijden, enkele uren dan nog wel!

Daarom dat ik vraag wat dat ritje inhoudt. Dan is er ook nog de brunch natuurlijk

n/o hè, 'k vind het ook een mooi initiatief
                              Zelf eentje huren en dan nog zelf mee rijden
                              Dan ga de me uw 100€ niet veel doen.
                              Zie dat ge den borg maar van een paar 1000€ bijeen krijgt

Comment

• als geld niks uitmaakt:

Comment

• Ik denk dat de meeste mensen ECHT geen idee hebben wat een sportwagen kost om hem eens van stal te halen...
                                  Een uurtje zolder met de Impreza was 3j geleden al 200EU (kostprijs aan verbruik, slijtage remmen, banden,...)
                                  Skyline zit over de 300.
                                  Met 'n Lamborghini zit je allicht rond de 350 per uur (iets duurdere banden).
                                  Stel nu nog dat je voor 200EU per uur "gewoon" kan rijden... Dan spreek je nog niet over afschrijving van die auto...
                                  100EU voor allicht iets van 15-20min is een heel faire prijs.
                                  ----------------------------------------------------------------------------------
                                  2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                  2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                  Pictures here: BMW 7 Series
                                  1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                  Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                  It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                  It might need half a starsystem to turn around,
                                  but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                  Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Bij Dockx kost 1 dag met een Gallardo €1250...

Enkele jaren geleden kon ik meerijden in een 575 Maranello (geschenk bij een abo van AG). Normaal gezien hield de 'rijstage' 15 min. in, maar omdat ik nog niet in auto mag rijden, werden er al 5 min. uitleg over de F1-bak en al geschrapt . In die 10 minuutjes toch 200 km/u gereden (aan garage Francorchamps).

Comment

• 'nieuwe' murcielago toch, die speciale brutere versie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                                        'nieuwe' murcielago toch, die speciale brutere versie
                                        Volges mij wel ja als je het met deze verglijkt!, is eigenlijk eerste foto die ik er van zie naast die donkere.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erikje
                                          100€ en er zijn erbij die zich vragen stellen of dat niet te duur is
                                          Nu kan je is de kans krijgen om zoiets mee te maken.
                                          En denken ze nog dat ze in't zak zullen gezet worden
                                          Lopen toch raar mensen rond.
                                          Ik vind 100 euro gewoon veel om even in zo een auto mee te rijden. Het is misschien ook wel duur om het te organiseren en dus geen geldklopperij maar ik vind het toch duur.

Comment

Working...
                                          X