Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vleermuis. (en het is ook de naam van een bekende vechtstier geloof ik)

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
        @ Rami: Het betrof deze bom van een "Gallardo"

Prachtig! (Imsa GTV)
        Ah ok, de IMSA GTV ... heb ik in 'real live' gezien in Frankfurt. Het idee is zeer geslaagd vind ik persoonlijk MAAAAARRRRR de afwerking is vreselijk. Het is een volledige kit die op de originele bumpers ed wordt gezet. Afwerking is dus niet je dat.

Dan vind ik bvb de Reiter kit veel mooier, alleen al omdat zij met nieuwe flanken ed werken.

Comment

• Deze bedoel je dan?

Ziet er idd ook prachtig uit. Al blijft de IMSA (op foto dan) m'n voorkeur dragen.

Alhoewel

Reiter:

nls2000

Comment

• mijn voorkeur gaat toch ook naar de Reiter. Enkel spijtig van die koelvinnen aan de voorwielen. Die gaan er naar mijn mening toch wel iets over

Antwerpen is't Stad
            en al de rest is parking!!

Comment

Reiter:

Je zou voor minder een wagen knuffelen

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso
                  Je zou voor minder een wagen knuffelen
                  Turbomeneer?
                  Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé
                    mijn voorkeur gaat toch ook naar de Reiter. Enkel spijtig van die koelvinnen aan de voorwielen. Die gaan er naar mijn mening toch wel iets over
                    Dat is hem inderdaad ja. Op donkere kleuren vallen die vinnen pakken minder hard op.

Comment

• Hier nog wa fotookes van de Reiter GT3 Gallardo in een donkere kleur:

En zonder die GT3 race wing (veel mooier):

Enfin, bottom line is dat ik er toch niks of zeer weinig aan ga veranderen zelle. Hij is al mooi genoeg op zich imho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami
                        Enfin, bottom line is dat ik er toch niks of zeer weinig aan ga veranderen zelle.
                        dag zeg je nu

zeg nooit nooit he

Antwerpen is't Stad
                        en al de rest is parking!!

Comment

• http://tunertrader.vidiac.com/hottes...18014f548c.htm

Trekken met die Gallardo!

Comment

• Heb onlangs zo'n Reiter Gallardo gespot in Spa

Comment

• Heb je nog foto's?
                              nls2000

Comment

Heb je nog foto's?
                                Ja, nog eentje

Comment

• Merci! Dat verdient een bolleke
                                  nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430
                                    Ja, nog eentje
                                    Die wagen in luipaardmotief op de achtergrond is anders ook wel lachen.

Comment

• Het geluid van een Lambo is natuurlijk ubergeil, het geluid van een Lambo met Capristo uitlaat is echter nog beter! De beste plek om dit te demonstreren is uiteraard een tunnel en dat is precies wat deze Murcielago doet. Achter het stuur zit Adam, één van de deelnemers aan de carbonblack rally. Volgens het filmpje […]

Capristo maakt deze ontzettend lelijke uitlaat voor de murcielago. In dit filmpje kan men zien dat deze uitlaat toch ook een mooie kant heeft.

Comment

• Lamborghini maakt zich op voor de komst van de Audi R8. Dat is een zustermodel van de Gallardo. Om Lamborghini toch vooraan te houden, is het tijd om de Gallardo te herzien.

De Audi R8, die aan het einde van de maand wordt gepresenteerd op de Autosalon van Parijs, is een zustermodel van de Lamborghini Gallardo. Die wordt leverbaar met een 420 pk sterke V8 en later ook met een 500 pk V10. Daarmee komt hij akelig dicht bij de Lambo die – in het geval van de SE en de Spyder - inmiddels 520 pk heeft.
                                        Om de afstand met de Audi R8 te vergroten is Lamborghini volgens geruchten bezig de Gallardo tot voorbij de 600 pk te brengen. Daarmee wordt niet alleen de R8 voorbijgestreefd, het geeft de Italianen ook een grote voorsprong op aartsrivaal Ferrari met zijn F430.
                                        Ook het uiterlijk van de Gallardo wordt lichtjes aangepast: er komt een nieuw koolstofvezel front met grotere luchtinlaten en aan het achterdek waaronder de motor huist, is opnieuw vormgegeven. Aan de achterzijde wordt de auto wat breder en de achterbumper krijgt een luchtdoorvoer.
                                        bron: gto-magazine
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• En nu maar hopen dat hij er wat meer als een echte Lamborghini gaat uitzien.

Comment

Working...
                                          X