I'm lovin' it.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nog vlug wat oud spul posten :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenDie uitlaat zit toch wel heel erg scheef.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenBeetje gezichtsbedrog?
een zakenlunch bij de McDonalds
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichtenen zeker in het wit !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk BerichtenDit is ongewtwijfeld het mooiste automerk dat er is , zeker de Lamborghini countach dit is een wolf in schapenkleren prachtige auto.
als de gemiddelde mens er een tegenkomt denkt hij dat het een golfje is ofzo volgens jou?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichteneen wolf in schaapskleren? , een Countach ?
als de gemiddelde mens er een tegenkomt denkt hij dat het een golfje is ofzo volgens jou?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenGister zo'n Lamborghini LM002 jeepmodel gezien aan de Versuz in Haselt.
zoiets:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenDie uitlaat zit toch wel heel erg scheef.
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenWat een monster...
o - 100 in 7.8 seconden... in een terreinwagen... in de jaren '80...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDe tank is minstens even snel leeg als de 0 tot 100 tijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk BerichtenDat zou u nog verbazen denk ik, er kan bijna 300 liter in als ik me niet vergis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk BerichtenDat zou u nog verbazen denk ik, er kan bijna 300 liter in als ik me niet vergis
Jezus, effe voor dik 400 euro gaan tanken om er de volgende dag weer te staan
Comment
Comment