Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• I'm lovin' it.

Comment

• Nog vlug wat oud spul posten :

Comment

• Zo'n Espada is echt de max.

Comment

• en zeker in het wit !

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
              Die uitlaat zit toch wel heel erg scheef.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                Beetje gezichtsbedrog?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                  Beetje gezichtsbedrog?
                  kdenk eerder te snel een vluchtheuvel genomen na
                  een zakenlunch bij de McDonalds

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                    en zeker in het wit !

vet!

Comment

• he

Dit is ongewtwijfeld het mooiste automerk dat er is , zeker de Lamborghini countach dit is een wolf in schapenkleren prachtige auto.
                      Mr Drift

Comment

• Gister zo'n Lamborghini LM002 jeepmodel gezien aan de Versuz in Haselt.

zoiets:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                          en zeker in het wit !
                          Ligt er in die Espada een V12?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk Berichten
                            Dit is ongewtwijfeld het mooiste automerk dat er is , zeker de Lamborghini countach dit is een wolf in schapenkleren prachtige auto.
                            een wolf in schaapskleren? , een Countach ?
                            als de gemiddelde mens er een tegenkomt denkt hij dat het een golfje is ofzo volgens jou?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                              een wolf in schaapskleren? , een Countach ?
                              als de gemiddelde mens er een tegenkomt denkt hij dat het een golfje is ofzo volgens jou?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                                Gister zo'n Lamborghini LM002 jeepmodel gezien aan de Versuz in Haselt.

zoiets:
                                Regelmatig te zien in Hasselt Machtig monster idd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                  Lijkt me ook groter te zijn dan standaard, niet?

Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                                  Wat een monster...

o - 100 in 7.8 seconden... in een terreinwagen... in de jaren '80...
                                  De tank is minstens even snel leeg als de 0 tot 100 tijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                    De tank is minstens even snel leeg als de 0 tot 100 tijd
                                    Dat zou u nog verbazen denk ik, er kan bijna 300 liter in als ik me niet vergis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk Berichten
                                      Gemiddeld verbruik van 30 liter/100 km.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk Berichten
                                        I know, dan nog is die even snel leeg hoor

Jezus, effe voor dik 400 euro gaan tanken om er de volgende dag weer te staan

Comment

• nr 36:

The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

Working...
                                          X