Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Namiddag gezien in Zolder,
    prachtig ding alleen de velgen vond ik er nie zo geweldig onder
    Foto's zijn met de gsm genomen dus de kwaliteit is wel minder...
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 21/10/2007, 19:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk Berichten
      nr 36:
      die is dus weer verkocht, stond een paar maanden geleden nog online te koop he?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
        die is dus weer verkocht, stond een paar maanden geleden nog online te koop he?!
        Geen idee, deze stond op Engelse platen ingeschreven.
        The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Ik dacht dat die nr 36 lang van Lamborghini Brussels is geweest en daarna in Duitsland is terecht gekomen, niet ?

Comment

• wow, zou ik toch niet durven deze kleur te nemen (dit is toch duidelijk geen verde ithaca? ). Of is er de mogelijkheid om deze verda ithaca te nemen en dan een verda ithaca met pearl ?

Comment

• vet
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Volgende week krijgen mijn pa en ik een rondleiding in de fabriek en een afspraak met Fabio Lamborghini om het Centro Studi e Ricerche Ferruccio Lamborghini te bezoeken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk Berichten
                  Volgende week krijgen mijn pa en ik een rondleiding in de fabriek en een afspraak met Fabio Lamborghini om het Centro Studi e Ricerche Ferruccio Lamborghini te bezoeken
                  Klinkt goed!! Hoe heb je dat kunnen klaarspelen? Een LP640 in bestelling? Have fun daar en vooral veeeeel foto's nemen.

Comment

• Gewoon enkele mailtjes en telefoontjes Ik zal zoveel mogelijk foto's proberen te nemen, maar in de fabriek zelf zal dat wel niet toegelaten zijn denk ik. We gaan ook nog naar Pagani onder andere. Ik zie het helemaal zitten

Comment

• Iets voor de echte Lambo-lovers

De ballen van Lamborghini
                      23 oktober 2007 · Tekst Nic de Boer
                      Voor Lamborghini is 2007 het jaar van de Gallardo Superleggera. De lichtgewicht-sfeer wordt doorgezet in het kerst-assortiment want ook kerstballen staan bekend om hun vlieggewicht.
                      Lamborghini komt op de markt met een set kerstballen. Die worden – zoals het een exclusief merk betaamt – in beperkte oplage gemaakt. De oranje kleur is een verwijzing naar de Gallardo Superleggera – want het is één van de vier tinten waarin die auto leverbaar is. Ook speciale langzaam brandende kaarsen met het Lambo-logo behoren tot de cadeausuggesties van dit jaar – net als een set van twintig kerstkaarten en een kalender.
                      Voor de liefhebbers liggen bij de Lamborghini-dealers rond de hele wereld genoeg hebbedingetjes klaar. Die kosten allicht minder dan een échte auto; maar voor niets gaat ook in Sant’Agata Bolognese alleen de zon op. Wel een dikke portemonnee meenemen dus.

Comment

• Reiter Murciélago:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Pfoe....

Comment

• Ja, die trok die racewagen
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                              Ja, die trok die racewagen
                              Hebbie daar 'n foto van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                Hebbie daar 'n foto van?
                                Nee, m'n batterijen waren te snel plat vrijdag.

Hij trok 'm naar de technische keuring toen. Zie die trekhaak
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Hier in Brussel rijdt elke avond zo'n stealthy-grijze LP640 (grigio proteus??) voorbij op de Generaal Jacques, indrukwekkend spul zo in de spits

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    Hier in Brussel rijdt elke avond zo'n stealthy-grijze LP640 (grigio proteus??) voorbij op de Generaal Jacques, indrukwekkend spul zo in de spits

kun je er niet eens enkele foto's van nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                      http://www.autogespot.com/viewimages...21102007165812

wow, zou ik toch niet durven deze kleur te nemen (dit is toch duidelijk geen verde ithaca? ). Of is er de mogelijkheid om deze verda ithaca te nemen en dan een verda ithaca met pearl ?
                                      Het zag er nochtans schitterend uit!
                                      1982 BMW E28 528i
                                      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                        Hier in Brussel rijdt elke avond zo'n stealthy-grijze LP640 (grigio proteus??) voorbij op de Generaal Jacques, indrukwekkend spul zo in de spits
                                        nog nooit gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                          Nee, m'n batterijen waren te snel plat vrijdag.

Hij trok 'm naar de technische keuring toen. Zie die trekhaak
                                          Ik en F430 hebben dat eens van naderbij bekeken, dat spul hing zo los als iets

Comment

Working...
                                          X