Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ongeveer alle Lambo's zijn naar stieren genoemd. Ook de Diablo. De Espada is genoemd naar de speer waar ze de stier mee afmaken. Dat is de enige uitzondering (voor diegene die een echte naam gekregen hebben, geen cijfer/letter-combinatie)
Super!! wel jammer dat ge ik dacht maar 120 kon rijden als de kap toe was..... tkan fout zijn zenne maar zoiets in ieder geval
met kap open 320
Wat???
Klopt als een bus wat 'ie zegt. Dak dicht: <120 per uur (wegens 't feit dat het dak eigenlijk maar een vies vodje is dat vasthangt met een paar knoopjes), en van zodra je dak openkan is't gassen maar, tot een kilometer of 320, waar 'ie er genoeg aan heeft.
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
maar dus al die namen;
Muira
Countach
Jota
Gallardo
Espada
Islero
Jarama
Urraco
...
komen van iets wat te maken heeft met stieren
Yep, zoals ik zei. Is het correct dat de Diablo de enige uitzondering is? Of had ik het daar mis?
LM002 en der is ook nog een P400 ofzo denk ik, of was dat een uitvoering
Geen idee.
das de uitvoering
het is eigelijk dus wel LP400, en dat was de eerte Countach
daarna had je:
LP400S
LP500S
LP500QV
25th Anny
maar eerst was er het prototype de LP5000, hier bestaat er dan ook maar eentje van.
daarna heb je der nog een stuk of 20 andere types van gehad, waarvan er van de meeste maar een paar zijn gebouwd zoals bv
de Walter Wolf Countach's, een stuk of 10 ofzo?
een Koenig Special is er ook minstens eentje van
enzovoort
Kent iemand deze auto? is ie door een tuner onder handen genomen?
heel zeldzaam beestje
dat is een een Diablo Affolter GTR
oorspronkelijk een Diablo GT1, SV of VT getuned door Roland Affolter in Zwitserland
zijn een stuk of 10-15 van gebouwd ofzo
Idd, maar affolter had nog verschillende versies ervan dacht ik
Prachtige kar
affolter heeft idd al heel wat lambo's verbouwd... vooral van de diablo heeft hij verschillende versies dacht ik ;-) die diablo hierboven is idd prachtig, alleen jammer van het kleur...
Comment