Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dan mag je mij als Ãœber Johnny beschouwen mocht ik met zo eentje rond rijden
De kleur vind ik zelfs acceptabel, er bestaat veel erger
Ik denk dak toch zo weigeren bwaaak dat kleur, lijkt net uit nfs underground te zijn gerold, en zelfs daar zou ik t nog niet risceren zo een kleur op mijn auto te zetten.
Evenveel klasse als een Clio I met hetzelfde kleurke en velgskes ook in da groen, das waar. Geen klasse dus. Het origineel is stijlvoller en indrukwekkender. Deze Lambo lijkt bijna fake. Sorry ze, maar elke keer ik die foto's zie, walg ik nog meer. :p
In de wandelgangen doen wilde verhalen over Lamborghini de ronde. Het merk zou overwegen met een opvolger voor de 4-persoons Espada te komen. Ook een Gallardo met dieselmotor zou op de wensenlijst staan.
Gallardo TDI
Een ander hardnekkig gerucht uit de Lamborghini-stal is dat het merk de Gallardo wil uitrusten met een dieselmotor. De gedoodverfde kandidaat om in het achteronder van de Gallardo dienst te doen is de V10 TDI die onder meer wordt gebruikt in de Volkswagen Touareg.
Volgens bronnen zou Lamborghini al bezig zijn met het testen van de Gallardo TDI. Het spectaculaire koppel van de motor, dat 553 Nm bedraagt, zou de Italiaanse ingenieurs aanspreken. Over het beperkte toerenbereik waarbij kracht vrijkomt, zijn de testrijders minder in hun nopjes.
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
In de wandelgangen doen wilde verhalen over Lamborghini de ronde. Het merk zou overwegen met een opvolger voor de 4-persoons Espada te komen. Ook een Gallardo met dieselmotor zou op de wensenlijst staan.
Gallardo TDI
Een ander hardnekkig gerucht uit de Lamborghini-stal is dat het merk de Gallardo wil uitrusten met een dieselmotor. De gedoodverfde kandidaat om in het achteronder van de Gallardo dienst te doen is de V10 TDI die onder meer wordt gebruikt in de Volkswagen Touareg.
Volgens bronnen zou Lamborghini al bezig zijn met het testen van de Gallardo TDI. Het spectaculaire koppel van de motor, dat 553 Nm bedraagt, zou de Italiaanse ingenieurs aanspreken. Over het beperkte toerenbereik waarbij kracht vrijkomt, zijn de testrijders minder in hun nopjes.
Comment