Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
    Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
    Een auto voor rijke johnny's.
    Dan mag je mij als Ãœber Johnny beschouwen mocht ik met zo eentje rond rijden
    De kleur vind ik zelfs acceptabel, er bestaat veel erger
    Ik denk dak toch zo weigeren bwaaak dat kleur, lijkt net uit nfs underground te zijn gerold, en zelfs daar zou ik t nog niet risceren zo een kleur op mijn auto te zetten.

zoals reeds veel vermeld there are some people in this world with to much bloodé munné ( gone in 60 seconds )

Comment

• Tis en tblijft nen megajohnnybak ze. Alles wat ze konden lakken, hebben ze gelakt. Zelfs de velgen!
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
        Tis en tblijft nen megajohnnybak ze. Alles wat ze konden lakken, hebben ze gelakt. Zelfs de velgen!
        oke daar haddek dus nog niet op gelet, nu mag hij van mijn part direkt in de carnavalstoet van aalst mee doen

waarom zo een machtige bak een icoon in de autoindustrie zou zwaar willen verkrachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
          Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
          Tis en tblijft nen megajohnnybak ze. Alles wat ze konden lakken, hebben ze gelakt. Zelfs de velgen!
          oke daar haddek dus nog niet op gelet, nu mag hij van mijn part direkt in de carnavalstoet van aalst mee doen

waarom zo een machtige bak een icoon in de autoindustrie zou zwaar willen verkrachten
          Ah, je weet het!!
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scuderia
            Lekker kleurtje

Kent iemand deze auto? is ie door een tuner onder handen genomen?
            Is idd. een mooi kleurtje maar die velgen in koetswerkkleur zijn er wat over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scuderia
              Lekker kleurtje

Ik vind die ganse auto zo lelijk als de nacht.

Een koetswerkkit die érg goed lijkt op de "Celica Insect Aero Kit". Velgen die op z'n opgzette-Clio'erigs schreeuwen van "hey ik ben een sportkar", een kleur die énkel past in het interieur van een koppel smaakloze strontvliegen (allez serieus, hypermetallic-diarreegroen), ...

Het origineel verkracht, dat vind ik ervan.

Comment

• Evenveel klasse als een Clio I met hetzelfde kleurke en velgskes ook in da groen, das waar. Geen klasse dus. Het origineel is stijlvoller en indrukwekkender. Deze Lambo lijkt bijna fake. Sorry ze, maar elke keer ik die foto's zie, walg ik nog meer. :p
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Lekker, de eigenaar wilde eerst een Vector i.p.v. Lambo lijkt me
                  Peugeot 307 Sw 1.4HDI
                  & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
                  http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
                  Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                    Oorspronkelijk geplaatst door scuderia
                    Lekker kleurtje

Ik vind die ganse auto zo lelijk als de nacht.

Een koetswerkkit die érg goed lijkt op de "Celica Insect Aero Kit". Velgen die op z'n opgzette-Clio'erigs schreeuwen van "hey ik ben een sportkar", een kleur die énkel past in het interieur van een koppel smaakloze strontvliegen (allez serieus, hypermetallic-diarreegroen), ...

Het origineel verkracht, dat vind ik ervan.
                    Hij doet mij ook denken aan een Vector M12, of hoe heet dat ding ook weer???

Comment

• Yup zo heet dat ding

Voor mensen die hem niet kennen:

Comment

• Amai die is echt wel serieus overreven met al die luchtinlaten!!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT2
                          Yup zo heet dat ding

Voor mensen die hem niet kennen:

Azo een gerdocht.

Comment

• Wat is een gerdocht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken
                              Wat is een gerdocht?
                              Die Vector M12

Comment

• :drinking:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Autoweek.nl
                                  In de wandelgangen doen wilde verhalen over Lamborghini de ronde. Het merk zou overwegen met een opvolger voor de 4-persoons Espada te komen. Ook een Gallardo met dieselmotor zou op de wensenlijst staan.

Lamborghini zou bezig zijn met het schetsen van een 4-persoons auto die in 2008 de opvolger moet worden van de beroemde Espada. In de periode 1968 – 1978 werden 1.217 stuks van dit model gebouwd.
                                  Als het idee van de Italianen door het Audi-concern wordt goedgekeurd, verschijnt nog dit jaar een studiemodel voor een nieuwe Espada op een autobeurs. Wanneer de 4-persoons Lambo het productiestadium redt, zal hij worden gebouwd op het D4-platform waarop ook de opvolgers van de Volkswagen Phaeton, Audi A8 en de Bentley Arnage worden gezet. De motor zal de V10 van de Gallardo of de V12 uit de Murciélago zijn, die voorin de auto wordt geplaatst.

Gallardo TDI
                                  Een ander hardnekkig gerucht uit de Lamborghini-stal is dat het merk de Gallardo wil uitrusten met een dieselmotor. De gedoodverfde kandidaat om in het achteronder van de Gallardo dienst te doen is de V10 TDI die onder meer wordt gebruikt in de Volkswagen Touareg.
                                  Volgens bronnen zou Lamborghini al bezig zijn met het testen van de Gallardo TDI. Het spectaculaire koppel van de motor, dat 553 Nm bedraagt, zou de Italiaanse ingenieurs aanspreken. Over het beperkte toerenbereik waarbij kracht vrijkomt, zijn de testrijders minder in hun nopjes.
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Autoweek.nl
                                    In de wandelgangen doen wilde verhalen over Lamborghini de ronde. Het merk zou overwegen met een opvolger voor de 4-persoons Espada te komen. Ook een Gallardo met dieselmotor zou op de wensenlijst staan.

Lamborghini zou bezig zijn met het schetsen van een 4-persoons auto die in 2008 de opvolger moet worden van de beroemde Espada. In de periode 1968 – 1978 werden 1.217 stuks van dit model gebouwd.
                                    Als het idee van de Italianen door het Audi-concern wordt goedgekeurd, verschijnt nog dit jaar een studiemodel voor een nieuwe Espada op een autobeurs. Wanneer de 4-persoons Lambo het productiestadium redt, zal hij worden gebouwd op het D4-platform waarop ook de opvolgers van de Volkswagen Phaeton, Audi A8 en de Bentley Arnage worden gezet. De motor zal de V10 van de Gallardo of de V12 uit de Murciélago zijn, die voorin de auto wordt geplaatst.

Gallardo TDI
                                    Een ander hardnekkig gerucht uit de Lamborghini-stal is dat het merk de Gallardo wil uitrusten met een dieselmotor. De gedoodverfde kandidaat om in het achteronder van de Gallardo dienst te doen is de V10 TDI die onder meer wordt gebruikt in de Volkswagen Touareg.
                                    Volgens bronnen zou Lamborghini al bezig zijn met het testen van de Gallardo TDI. Het spectaculaire koppel van de motor, dat 553 Nm bedraagt, zou de Italiaanse ingenieurs aanspreken. Over het beperkte toerenbereik waarbij kracht vrijkomt, zijn de testrijders minder in hun nopjes.
                                    Als er een gallardo TDI komt wordt ik priester

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit

Klik bij opleidingen naar "volg de weg naar de heer en z'n parochianen"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mustang_freak
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit

Als je een mopje wilt maken met moeilijke woorden in, raadpleeg je beter even een woordenboek

1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                          Oorspronkelijk geplaatst door mustang_freak
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit

Als je een mopje wilt maken met moeilijke woorden in, raadpleeg je ze beter even

www.seminarie.be
                                          =)

edit: ik vraag me af hoe dat komt dat telkens ik een url verzin die dan nog echt blijkt te bestaan ook

Comment

Working...
                                          X