Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
    Op die foto in profiel valt toch op dattie te hoog staat van voor en dat die vreemde achterste wielkast toch ng altijd raar is

Anders
    Hij kan hem zelf laten zakken. Het is mss omdat hij net uit een parking gereden is...

Die wielkas was me nog nooit opgevallen, maar idd

Comment

• Die achterste wielkast is een familietrekje hé .

Comment

• Inderdaad, maar op de oudere was 't zo uitgesproken dat ik het normaal vind, bij de Murci is het net alsof ze uitgeschoten zijn tijdens het tekenen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
          Ik ben hem gepasseerd op de Mechelse binnenring (in mijn Spider trouwens ... wel fun ).
          Volgens mij is het een Bianco Isis, geen Balloon White.
          Trek je zo'n LP640 er nog eigenlijk uit met je gallardo, omdat hij toch nog altijd lichter is, agieler.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
            Trek je zo'n LP640 er nog eigenlijk uit met je gallardo, omdat hij toch nog altijd lichter is, agieler.
            No way. Maar ik zal me waarschijnlijk wel wat zekerder voelen met de Gallardo in de bochtjes (vooral in 't begin). De LP640 heeft geen ESP hé.

Comment

De LP640 heeft geen ESP hé.
              Echt ofwa?

Heftig

Comment

• Ik zou maffe sjoerd nog in geen 100 jaar met m'n kar laten rijden

Die Porsche Turbo is daar niets tegen he, kan die 2 briesende stieren gewoon niet bijhouden. Tenzij je Rami heet, met een Ruf RT12 gaat dat wellicht iets beter gaan

Zoals ie ook zegt over die ene kerel die zijn 599 GTB niet meer moest hebben, ik zou ook ongetwijfeld voor de LP640 gaan, wat een sublieme kar!
                Last edited by ; 02/12/2007, 16:53.

Comment

De LP640 heeft geen ESP hé.
                  Geen ESP? Dat kan toch niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    Ik zou maffe sjoerd nog in geen 100 jaar met m'n kar laten rijden

Die Porsche Turbo is daar niets tegen he, kan die 2 steigerende paarden gewoon niet bijhouden. Tenzij je Rami heet, met een Ruf RT12 gaat dat wellicht iets beter gaan

Zoals ie ook zegt over die ene kerel die zijn 599 GTB niet meer moest hebben, ik zou ook ongetwijfeld voor de LP640 gaan, wat een sublieme kar!
                    ????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                      ????
                      Die 2 LP640's

Edith zegt dat het briesende stieren zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                        Die 2 LP640's
                        Ja, maar dat zijn stieren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                          Geen ESP? Dat kan toch niet
                          Tractie controle is het enige wat ie heeft buiten 4WD. ESP heeft ie niet.

Comment

• Quelle bête... Ben je eigenlijk iets van plan qua modding?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                              Quelle bête... Ben je eigenlijk iets van plan qua modding?
                              Betrekkelijk weinig. Er komt een speciaal carbon dak op om de winterperiode te kunnen overbruggen. De velgen zullen waarschijnlijk origineel zijn maar wel in en ander tintje dan wat de fabriek aanbiedt.
                              En nog een paar kleine details maar ZEKER niks ingrijpend.

Comment

• Dat mag ook niet op zo'n wagen. Maar als ik je huidige zie, weet ik gewoon dat het niet fout kan gaan...

Comment

Betrekkelijk weinig. Er komt een speciaal carbon dak op om de winterperiode te kunnen overbruggen. De velgen zullen waarschijnlijk origineel zijn maar wel in en ander tintje dan wat de fabriek aanbiedt.
                                  En nog een paar kleine details maar ZEKER niks ingrijpend.
                                  Ga je nu voor die met vast dak waar je dan het dak afsmijt of gewoon voor de cabrio?
                                  Enne wat is de uiteindelijke kleur geworden? Zwart? Wanneer kunnen we de eerste beelden verwachten?

Comment

• Het is een Roadster he ... die heeft dus een idioot canvas topje maar tijdens de winter komt er een hardtop op. Misschien kan ik die zelfs tijdens de mindere zomerperiodes ook gebruiken ... time will tell.

Order is in 't metallic zwart. Eerste beelden ... who knows
                                    Hopelijk rond april 2008 maar voor 't zelfde geld is het een paar maanden later.

Comment

• Zijn er zoveel bestellingen? Weet je misschien ook of de wachtlijsten op een gallardo nog lang zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                        Weet je misschien ook of de wachtlijsten op een gallardo nog lang zijn?
                                        Eindelijk besloten welke kleur?

Comment

• Ja een gele.

Met zwarte callisto's.

Zo dus, alleen geen SE.

Last edited by ; 03/12/2007, 20:54.

Comment

Working...
                                          X