Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• even een babbeltje gedaan op een lambo forum met een eigenaar

400 euro voor olieverversing & klein onderhoud
    5000 euro voor een nieuwe koppeling
    4000 euro voor groot onderhoud elke 15000 km (wie rijdt er nu jaarlijks zoveel in een lambo)

dit is voor een murci, de gallardo is nog ietsje goedkoper, allez, minder duur

ik vind dit eigenlijk dik meevallen (gerekend dat je zonder verpinken zoveel geld voor een auto kan neertellen)

moesten ze dit aanreken voor mijn audi ik zou zot worden....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
      even een babbeltje gedaan op een lambo forum met een eigenaar

400 euro voor olieverversing & klein onderhoud
      5000 euro voor een nieuwe koppeling
      4000 euro voor groot onderhoud elke 15000 km (wie rijdt er nu jaarlijks zoveel in een lambo)

dit is voor een murci, de gallardo is nog ietsje goedkoper, allez, minder duur

ik vind dit eigenlijk dik meevallen (gerekend dat je zonder verpinken zoveel geld voor een auto kan neertellen)

moesten ze dit aanreken voor mijn audi ik zou zot worden....
      Hoi Tommeke,

Je mag ervan uitgaan dat een Gallardo toch een stuk goedkoper is dan de Murcié. Trek een leren broek aan, laat uwen baard een paar dagen staan, doe ne grote opzichtige gouden ring aan uwe pink, sleur één of andere blonde del mee in uw bagage en zwaai met een pakje van 10 cm valse 100euro biljetten om een zogezegd voorschot te betalen.

Stel dan bij Lamborghini Brussels in Zaventem de vragen die je op je lever hebt liggen en je komt wel wat te weten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef
        Hoi Tommeke,

Je mag ervan uitgaan dat een Gallardo toch een stuk goedkoper is dan de Murcié. Trek een leren broek aan, laat uwen baard een paar dagen staan, doe ne grote opzichtige gouden ring aan uwe pink, sleur één of andere blonde del mee in uw bagage en zwaai met een pakje van 10 cm valse 100euro biljetten om een zogezegd voorschot te betalen.

Stel dan bij Lamborghini Brussels in Zaventem de vragen die je op je lever hebt liggen en je komt wel wat te weten...

no thanks

ik ga enkel garages binnen voor info als ik echt van plan ben een auto te kopen.

Heb dat als 18 jarige snotter genoeg gedaan en ik voel me daar nooit goed bij

Was gewoon benieuwd naar de "exotic" servicing

Een auto kopen is 1 ding maar hem op de baan houden, verzekerd, berubberd en onderhouden is een ander

Comment

no thanks

ik ga enkel garages binnen voor info als ik echt van plan ben een auto te kopen.

Heb dat als 18 jarige snotter genoeg gedaan en ik voel me daar nooit goed bij

Was gewoon benieuwd naar de "exotic" servicing

Een auto kopen is 1 ding maar hem op de baan houden, verzekerd, berubberd en onderhouden is een ander
          Er zijn "exotische" merken die in realiteit een stuk goedkoper zijn dan jan modaal denkt...

Dat super Duiste sportwagenmerk, bijvoorbeeld

Comment

Er zijn "exotische" merken die in realiteit een stuk goedkoper zijn dan jan modaal denkt...

Dat super Duiste sportwagenmerk, bijvoorbeeld

welk merk mag dat zijn? Porsche, Koenigsegg of Wiesmann?

Comment

Sinds wanneer is koenigsegg zweeds en Wiesmann redelijk betalbaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
                Sinds wanneer is koenigsegg zweeds en Wiesmann redelijk betalbaar?

altijd al geweest

was het enige merk dat duits klonk in mijn oren

Comment

altijd al geweest

was het enige merk dat duits klonk in mijn oren
                  Was aan het twijfelen, had eerst staan, koenigsegg is toch zweeds! maar toen was ik aan het twijfelen en wou schrijven: koenigsegg is toch niet duits, maar blijkbaar is die zweeds blijven staan

Comment

Of zo ééntje als de mijne : redelijk goedkoop in aankoop én onderhoud en zeker zeldzamer dan een Lamborghini of Ferrari ... ('is is te zien welkene, natuurlijk)
                    The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Delorean
                      Of zo ééntje als de mijne : redelijk goedkoop in aankoop én onderhoud en zeker zeldzamer dan een Lamborghini of Ferrari ... ('is is te zien welkene, natuurlijk)

even rap ook?

Comment

even rap ook?
                        en even betrouwbaar???

Comment

• gallardo delivery

Comment

• Lijkt wel alsof je een schaalmodel besteld hebt via internet, en dat het net geleverd wordt. Juist nog aftekenen, en klaar is kees. Autootje mooi verpakt, klaar om op de kast te zetten.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                              Lijkt wel alsof je een schaalmodel besteld hebt via internet, en dat het net geleverd wordt. Juist nog aftekenen, en klaar is kees. Autootje mooi verpakt, klaar om op de kast te zetten.

stevige kast nodig om 1500 kilo op te zetten

Comment

• amai das wel supercool! Heb zo eens langs een auto gereden van één of ander ferrari garage, waarin waarschijnlijk een ferrari zat die ging worden afgeleverd... Kan ook leeg zijn geweest hé , stelt u voor dat daar een enzo in zat .....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT2
                                  amai das wel supercool! Heb zo eens langs een auto gereden van één of ander ferrari garage, waarin waarschijnlijk een ferrari zat die ging worden afgeleverd... Kan ook leeg zijn geweest hé , stelt u voor dat daar een enzo in zat .....
                                  Ja, stel u voor! Volgende keer houdt ge die mens tegen, en dwing je hem de wagen bij mij te komen afleveren hé. Gratis uiteraard. En gij krijgt dan 100 euro van mij. Voor de bewezen diensten hé.
                                  Zouden ze Ferrari's e.d.m. steeds zo apart vervoeren? Of gewoon in een wagon of boot? Hoe gaat dat eigenlijk bij heel exclusieve wagens?
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• toen ik naar het autosalon reed, ben ik 4 camions met allemaal afgeplakte maserati's tegengekomen. wel mooi ze. maar dacht altijd dat ferrari en maserati in gesloten camions vervoerden? heb wel nog eens een foto gezien van allemaal spider's op een gewone camion

Comment

Le Big "P", mon cher... die andere twee zijn iets of wa onbetaalbaar qua onderhoud, lijkt me, maar daar ken ik niks van. Porsche staat erom bekend om in verhouding een redelijk betaalbaar onderhoudsschema te kunnen voorschotelen.

Je moet het nu niet gaan vergelijken met de magere kost van een Golfje SDi hé snoodaard

Comment

• Nieuwe Lamborghini Concept S:

550) {this.width=550;this.alt='Full View';}" border=0>

Niet slecht, alleen die - in twee gedeelde - passagiersruimte.

Comment

• Helemaal niet slecht, zelfs.

Mooie concept: dat laat het beste hopen voor de Gallardo Spider!

Comment

Working...
                                          X