Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Le Big "P", mon cher... die andere twee zijn iets of wa onbetaalbaar qua onderhoud, lijkt me, maar daar ken ik niks van. Porsche staat erom bekend om in verhouding een redelijk betaalbaar onderhoudsschema te kunnen voorschotelen.
toen ik daarstraks bij het wijnegem shopping centrum wegreed stond er op de 2de verdieping een donkergrijze Murcie
toch wel grappig om te zien dat die daar tussen de "andere" wagens geparkeerd stond
toen ik daarstraks bij het wijnegem shopping centrum wegreed stond er op de 2de verdieping een donkergrijze Murcie
toch wel grappig om te zien dat die daar tussen de "andere" wagens geparkeerd stond
Ik hoop voor jou, (lees: als je je leven nog niet moe bent) dat je er een foto van hebt genomen
Ik hoop voor jou, (lees: als je je leven nog niet moe bent) dat je er een foto van hebt genomen
nope, had men camera niet bij, en zat al in de wagen
en ja ik was dus te lui om terug te gaan parkeren, wat dus toch niet nodig was omdat ik toch geen camera bij had
en daarbij, het is nu niet bepaald de eerste keer dat ik een Murcie zie
Zalige concept! Heb al wat picskes gezien van de gallardo cabrio en dat ziet er echt wel sjiek uit!!!
Die 2 gallardokes naast elkaar -> wanna race?
Zwijgt maar, herinner u die foto's in de krant twee jaar geleden van die verongelukte Countach en Diablo op de Italiaanse snelwegen? Gingen over de 250...
dit is wat bij porsche gt2 zou heten, bij ferrari stradale...
bij Lambo spreken ze bij een iets snellere, uitgeklede versie van 'sv'
juiste vertaling van de letters ben ik vergeten
Er staat weldegelijk SV hoor, net zoals de Miura SV, de Countach SV, de Diablo SV en binnekort waarschijnlijk ook de Murcielago SV (zal nog wel enkele sv's vergeten zijn..)
Comment