Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jef
    Le Big "P", mon cher... die andere twee zijn iets of wa onbetaalbaar qua onderhoud, lijkt me, maar daar ken ik niks van. Porsche staat erom bekend om in verhouding een redelijk betaalbaar onderhoudsschema te kunnen voorschotelen.

Je moet het nu niet gaan vergelijken met de magere kost van een Golfje SDi hé snoodaard

ututut, gezegd is gezegd

ik steek mijn Carrera GT vanavond binnen voor een groot onderhoud aan 78 euro, ok?

Comment

• toen ik daarstraks bij het wijnegem shopping centrum wegreed stond er op de 2de verdieping een donkergrijze Murcie
      toch wel grappig om te zien dat die daar tussen de "andere" wagens geparkeerd stond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk
        toen ik daarstraks bij het wijnegem shopping centrum wegreed stond er op de 2de verdieping een donkergrijze Murcie
        toch wel grappig om te zien dat die daar tussen de "andere" wagens geparkeerd stond
        Ik hoop voor jou, (lees: als je je leven nog niet moe bent) dat je er een foto van hebt genomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
          Ik hoop voor jou, (lees: als je je leven nog niet moe bent) dat je er een foto van hebt genomen
          nope, had men camera niet bij, en zat al in de wagen
          en ja ik was dus te lui om terug te gaan parkeren, wat dus toch niet nodig was omdat ik toch geen camera bij had

en daarbij, het is nu niet bepaald de eerste keer dat ik een Murcie zie

Comment

• Comment

• Zalige concept! Heb al wat picskes gezien van de gallardo cabrio en dat ziet er echt wel sjiek uit!!!

Die 2 gallardokes naast elkaar -> wanna race?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT2
                Zalige concept! Heb al wat picskes gezien van de gallardo cabrio en dat ziet er echt wel sjiek uit!!!

Die 2 gallardokes naast elkaar -> wanna race?
                Zwijgt maar, herinner u die foto's in de krant twee jaar geleden van die verongelukte Countach en Diablo op de Italiaanse snelwegen? Gingen over de 250...

Comment

• heb je soms geen afbeeldingen van die crash???

Comment

• Comment

• andere spoiler op de gallardo;

Comment

• Achteruitrij-camera? Of een antenne?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                          Achteruitrij-camera? Of een antenne?
                          dacht ook eerst camera, 't is allesinds geen zicht :s
                          en 3de stoplicht is ook van plaats veranderd, waarom ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS
                            dacht ook eerst camera, 't is allesinds geen zicht :s
                            en 3de stoplicht is ook van plaats veranderd, waarom ?
                            het is goedkoper om 1 universele spioler (met remlicht) te fabriceren, voor zowel de cabrio als gewone versie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT2
                              Heb in Londen een gele lambo diablo gezien met wat letters op de zijkant....
                              Kdacht dat het de initialen van de redelijk jonge bestuurder was....
                              maar ineens vind ik deze pic op het net, en het was er dus zoéén dat ik gezien heb (stond als eerste aan roodrood licht en trok toen op, zalig geluid!!!!!):

dit is wat bij porsche gt2 zou heten, bij ferrari stradale...
                              bij Lambo spreken ze bij een iets snellere, uitgeklede versie van 'sv'
                              juiste vertaling van de letters ben ik vergeten

Comment

• Ik dacht dat het stond voor Spinto Veloce ofzo...

Comment

• voor wat het staat weet ik niet, kvind het allesbehalve mooi

Comment

• Volgens mij staat het voor sport lamborghini.Er staat SL in plaats van SV.Kan dat?Ik kan fout zijn ook ze.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                                      Volgens mij staat het voor sport lamborghini.Er staat SL in plaats van SV.Kan dat?Ik kan fout zijn ook ze.
                                      Neen, volgens mij is het wel degelijk SV. Ik dacht vroeger ook altijd dat het een L was, maar 't bleek dan toch een V te zijn.

Comment

• Er staat weldegelijk SV hoor, net zoals de Miura SV, de Countach SV, de Diablo SV en binnekort waarschijnlijk ook de Murcielago SV (zal nog wel enkele sv's vergeten zijn..)

Comment

• Heb iets interessants tegengekomen opt net:

Type : Lamborghini six-speed + reverse manual all-synchromesh
                                          Optional : Robotized sequential E-gear system with actuation by paddles on the steering column
                                          Clutch : Double plate
                                          Disc diameter : 215 mm
                                          1st gear ratio : 2.56:1 Max. speed : 97.5 Km/h
                                          2nd gear ratio : 1.85:1 Max. speed : 134.9 Km/h
                                          3rd gear ratio : 1.42:1 Max. speed : 175.5 Km/h
                                          4th gear ratio : 1.14:1 Max. speed : 219.2 Km/h
                                          5th gear ratio : 0.94:1 Max. speed : 265.9 Km/h
                                          6th gear ratio : 0.81:1 Max. speed : 309 Km/h (192 Mph)
                                          Rev. gear ratio : n.a. Max. speed : n.a.

lekker cruisen in 2de op de autostrade

Comment

Working...
                                          X