Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
    De Larini is er al een heel tijdje onderuit hoor. De bypass-pipes doen hun werk voldoende ... of eigenlijk stukken beter zelfs.
    Heb je geen filmpje ergens waar je dat geluid goed hoort?Ik herinner me de Gumball dit jaar... In Mannekesvere toen je vertrok! Ik krijg er nog altijd kippenvel van!!! Echt iedereen stond daar van

Comment

• Dit was nog met de Larini:

Comment

Jongens toch
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Komt dees tegen:

Comment

• Die Veyron is ugly int wit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
              Die Veyron is ugly int wit.
              Veyron? Welke .... ah, daar staat ne Veyron tussen ook. Yeah, whatever.

Comment

Veyron? Welke .... ah, daar staat ne Veyron tussen ook. Yeah, whatever.
                Awel, Rami om eerlijk te zijn moet ik hem ook niet hebben, hoe machtig die kar ook kan zijn.

Comment

• Close parking......

Comment

Komt dees tegen:
                    Van rechts naar links aub!

Comment

• 1) Veyron

2) CGT
                      3) LP640

Comment

• 1) CGT
                        2) LP640

60) BMW M3
                        61) Veyron

Comment

• 3000ste murcielago gebouwd!
                          HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Ik kan goed verstaan dat die dingen goed verkopen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            1) Veyron
                            Nothting beats a Veyron imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                              indeed! Ze doen zo, omdat dit een van de enige auto's is, waarvan ze waar op hun kloten krijgen! Net zoals van ferrari btw...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                Technisch gezien niet, nee. Daarom dat hij op 1 staat en daar altijd zal staan.

Maar emotioneel ga ik er niet van worden denk ik, 't is een hypermachine.

In de praktijk zal ik quasi altijd voor de Carrera GT kiezen, gewoon voor dat geluid en die tricky racing clutch.

Comment

Komt dees tegen:
                                  Versace.

Comment

• was eens aant rondkijken op het internet en kwam uit op deze website:

wat is jullie idee erover?

Comment

• Tjoening rommel velgen op Supercar= vragen om problemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                        Tjoening rommel velgen op Supercar= vragen om problemen.
                                        Amen to that!

En als je op het internet gaat wenen dat je jouw Lambo in de prak hebt gereden ben je niet Lambo-waardig!

Comment

• Nu staat er wel in het verslag blijkbaar dat het alvast niet aan de velgen heeft gelegen.

Langs de andere kant krijg ik wel het gevoel dat 'ie verschillende dingen probeert aan te halen om toch maar de schuld op Lamborghini zelf te steken.

Best mogelijk dat het een fabrieksfout is natuurlijk, of iets misgelopen tijdens een onderhoudsbeurt...

Comment

Working...
                                          X