Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Begint die man ook nog te zeiken over de Audi R8 V10 die is uitgebrand op de Ring. Naar wat ik heb gehoord was dat omdat men de motor niet voldoende gekoeld kreeg en heeft dat dus niets te maken met zijn Lambocrash.
Begint die man ook nog te zeiken over de Audi R8 V10 die is uitgebrand op de Ring. Naar wat ik heb gehoord was dat omdat men de motor niet voldoende gekoeld kreeg en heeft dat dus niets te maken met zijn Lambocrash.
Da van die uitgebrande R8 vindt ik ook wel belachelijk om aan te halen, heeft er totaal niets mee te maken.
Hij verwijst telkens naar het plotseling naar rechts wegtrekken van de wagen en het breken van de standaardvelgen terwijl zijn tuningvelgen enkel plooiden en niet doorbraken en dit bij verschillende ongevallen. Er wordt ook altijd gesproken van losse bouten enz... Ik weet het niet zo goed maar er worden nogal veel redenen gezocht om de fout op Lambo af te schuiven....
Die kerel is oud nieuws hoor. Bij de Murci moet je oppassen welk velgen/banden je eronder zet, dit is reeds meermaals aan bod gekomen.
De diameter moet perfect overéénkomen met de originele setup of je krijgt OOIT wel eens problemen.
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment