Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
    Nu staat er wel in het verslag blijkbaar dat het alvast niet aan de velgen heeft gelegen.

Langs de andere kant krijg ik wel het gevoel dat 'ie verschillende dingen probeert aan te halen om toch maar de schuld op Lamborghini zelf te steken.

Best mogelijk dat het een fabrieksfout is natuurlijk, of iets misgelopen tijdens een onderhoudsbeurt...
    die crash met die gele murcielago vind ik nog altijd 1 van de ergste die ik ooit heb gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sven V Bekijk Berichten
      was eens aant rondkijken op het internet en kwam uit op deze website:

wat is jullie idee erover?
      Begint die man ook nog te zeiken over de Audi R8 V10 die is uitgebrand op de Ring. Naar wat ik heb gehoord was dat omdat men de motor niet voldoende gekoeld kreeg en heeft dat dus niets te maken met zijn Lambocrash.

Comment

• Comment

• Howly crap.

Comment

• Mijn favo kleurencombi denk ik... hoewel er zoveel moeglijkheden zijn. Dat rood vind ik ook kei neig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten
              Begint die man ook nog te zeiken over de Audi R8 V10 die is uitgebrand op de Ring. Naar wat ik heb gehoord was dat omdat men de motor niet voldoende gekoeld kreeg en heeft dat dus niets te maken met zijn Lambocrash.
              Da van die uitgebrande R8 vindt ik ook wel belachelijk om aan te halen, heeft er totaal niets mee te maken.

Hij verwijst telkens naar het plotseling naar rechts wegtrekken van de wagen en het breken van de standaardvelgen terwijl zijn tuningvelgen enkel plooiden en niet doorbraken en dit bij verschillende ongevallen. Er wordt ook altijd gesproken van losse bouten enz... Ik weet het niet zo goed maar er worden nogal veel redenen gezocht om de fout op Lambo af te schuiven....

Comment

• @ MPower

zalige foto!!!

Comment

• Die kerel is oud nieuws hoor. Bij de Murci moet je oppassen welk velgen/banden je eronder zet, dit is reeds meermaals aan bod gekomen.
                  De diameter moet perfect overéénkomen met de originele setup of je krijgt OOIT wel eens problemen.

Comment

• Die kerel wil gewoon een nieuwe Murci krijgen...

Comment

• Allee, we hebben 'n Lambo V12 op 't forum
                      ----------------------------------------------------------------------------------
                      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                      Pictures here: BMW 7 Series
                      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                      It might need half a starsystem to turn around,
                      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                        Allee, we hebben 'n Lambo V12 op 't forum
                        Stoefer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                          Allee, we hebben 'n Lambo V12 op 't forum
                          Minder zever, meer foto's + geluidsfragmentjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                            Stoefer

Erg he
                            ----------------------------------------------------------------------------------
                            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                            Pictures here: BMW 7 Series
                            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                            Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                            It might need half a starsystem to turn around,
                            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                            Cylons have respect for it...

Comment

• Comment

• Da's bij 'n dealer, kan niet anders

Comment

• 6.0 VT Spa 6 Hours
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                                      6.0 VT Spa 6 Hours
                                      Die heb'k toen ook gezien, zal straks mijn foto's ook nog eens opzoeken

Comment

• Lambo goes mass production!

Comment

Working...
                                        X