Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
    Stiekem moet ik whispy gelijk geven maar ondertussen zie ik Alex dan ook wel in die gallardo stappen.
    En volgens mij ziet Alexanderr er dan nog lang niet zo papperig uit.
    Alé hoop ik want dan is ie nog maar 32.

Comment

Van E-gear wist ik, maar ik bedoelde eerder qua uiterlijk en interieur.
      Nee, alleen nieuwe velgen, kortere verhoudingen van de versnellingsbak, een scherper stuurgedrag, 20 extra pk's en een andere uitlaat. Wel een verbetering op zich. Dacht dat begin volgend jaar het nieuwe interieur kwam.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
        Geel is toch ecth wel DE kleur voor een Gallardo, en dan die zalige velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
          Nee, alleen nieuwe velgen, kortere verhoudingen van de versnellingsbak, een scherper stuurgedrag, 20 extra pk's en een andere uitlaat. Wel een verbetering op zich. Dacht dat begin volgend jaar het nieuwe interieur kwam.
          Inderdaad ... en hoofdwaarschijnlijk gaat die interieur update gepaard met een (kleine) facelift.
          Ik weet ook niet zeker of je op de eerste Gallardo's de lifting option kon nemen. Bluetooth betwijfel ik ook en je zal er niet veel met satnav vinden vrees ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
            6.0 VT Spa 6 Hours

Die Bentley-tas vond'k wel grappig

Comment

• Mooi
              En zijn andere wagen is o.a een Bentley
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                Mooi
                En zijn andere wagen is o.a een Bentley
                Dat zou kunnen.

@ Putje, heb jij die sticker van Top Gear ook zien hangen?(of iets in die aard, Petrolhead kan ook) zou het 'n testwagen geweest zijn?

Comment

• Gadverdamme

Comment

• Comment

• massive

Comment

• En dan te weten dat ze 'n diablo kapot rijden in de film Redline.

Comment

• Ma fak zeg

Zoiets straalt gewoon enorm hard "Lamborghini" uit, veel meer dan een Gallardo, Murcie of LP640 doen

Sorry Rami, maar jouw lambootjes mogen er ook zijn

Comment

rrrrrrrr....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                              Ma fak zeg

Zoiets straalt gewoon enorm hard "Lamborghini" uit, veel meer dan een Gallardo, Murcie of LP640 doen

Sorry Rami, maar jouw lambootjes mogen er ook zijn
                              LOL, np hoor! Die Diablo's zijn gewoonweg schitterend. Zet daar dan weer een Countach naast in perfecte staat en de Diablo verbleekt. Kom daar dan met een Miura aangereden en als de rest verbleekt. Veel beter kan je dan niet meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                LOL, np hoor! Die Diablo's zijn gewoonweg schitterend. Zet daar dan weer een Countach naast in perfecte staat en de Diablo verbleekt. Kom daar dan met een Miura aangereden en als de rest verbleekt. Veel beter kan je dan niet meer
                                Wanna bet?

Comment

• Vind je?

Ik vind de countach nu echt afschuwelijk, zo geknutseld. En te old school, ik vind hem alleen leuk als ik GTA Vice City zou spelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                    Wanna bet?

Is trekke?!? Geeft er ineens een compleet nieuwe wending aan

Comment

Vind je?

Ik vind de countach nu echt afschuwelijk, zo geknutseld. En te old school, ik vind hem alleen leuk als ik GTA Vice City zou spelen.

Comment

• This is the shit.

Alleen moet ik nu wel denken aan een ferrari 288 GTO

Comment

Vind je?

Ik vind hem gewoonweg schitterend:

Comment

Working...
                                          X