Hoedanook ... 430 of 360 ... vergeet hem niet in het roos te bestellen hé ... die kleur past er het best bij.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDaggie, een 360 boven een Gallardo? Dat zou ik toch wel enorm afraden hoor. Als je nu zou zeggen een 430 boven een Gallardo dan kan ik daar nog begrip voor opleveren aangezien de 430 na de Gallardo is gekomen en op gebied van techniek ed weer wat verder staat. De 360 daarentegen .....
Gallardo = 120K? bij dealer.
Het zal zowiezo niet meer voor 2007 zijn ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenZo'n Miura is toch onbeschrijfelijk mooi....
Ik zoek niet graag, wat kost zoiets in mint condition ?
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenMaar echt he.
Ik zoek niet graag, wat kost zoiets in mint condition ?----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenVan E-gear wist ik, maar ik bedoelde eerder qua uiterlijk en interieur.
Het achterste remlicht veranderde ook van plaats (van boven de achterruit naar de spoiler)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenHoedanook ... 430 of 360 ... vergeet hem niet in het roos te bestellen hé ... die kleur past er het best bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
toeval
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenEr is geen mooiere wagen op 't wereldrond.
Zie die bandjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenIdd, dan hebben de lambo's ook is op hun kloten gehad van ne roze, kwestie van wat variatie te brengen.
Een Lambo kan namelijk nooit op zijn kloten krijgen van een Faggoterrari. Zelfs al rijdt er een high tech Scud ergens rond ... wel laat ons zeggen: it will just waste away in the presence of a real car.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenOei ... ff terug naar 't school gaan jij.
Een Lambo kan namelijk nooit op zijn kloten krijgen van een Faggoterrari. Zelfs al rijdt er een high tech Scud ergens rond ... wel laat ons zeggen: it will just waste away in the presence of a real car.
Gelukkig kunnen we af en toe een op het juiste pad helpen.
Comment
Comment