Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
    Miura is vet maar die jota? is wel extreem lelijk met die vin vanvoor, die kapjes over de lichten, ...
    Dit is een Miura ,maar dan omgebouwd tot een Jota.De enige originele Jota is trouwens verwoest.

Waarschijnlijk Andy´s favoriete Miura,ene zonder dak. Allé uitneembaar dak.

Comment

• Moeten de lampen niet naar "boven" schijnen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
        Oei ... ff terug naar 't school gaan jij.
        Een Lambo kan namelijk nooit op zijn kloten krijgen van een Faggoterrari. Zelfs al rijdt er een high tech Scud ergens rond ... wel laat ons zeggen: it will just waste away in the presence of a real car.
        Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
        Sommige jonge gastjes moeten hun klassiekers nog leren kennen hé
        Gelukkig kunnen we af en toe een op het juiste pad helpen.
        Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
        Ahja, je kan ze het niet kwalijk nemen eigenlijk hé ... nog wat te groen achter de oortjes
        hoort ze bezig!

Ik was blijkbaar m'n smiley vergeten bij die eerste post Ramirez!

En IceFarmer, mij moet je niks leren kennen. Je zou kunnen verschieten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
          Moeten de lampen niet naar "boven" schijnen?

Oké, jij je zin.

"Klaplichten en vaste" Niets moet alles kan,dit zijn Lambo´s for God sa..

Last edited by ; 28/12/2007, 01:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
            Sommige jonge gastjes moeten hun klassiekers nog leren kennen hé
            Gelukkig kunnen we af en toe een op het juiste pad helpen.
            Iere, meneer 'ik draag een polo van Ferrari'

Comment

• als die uitgeklapt zijn is het zicht wel een pakske minder vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                hoort ze bezig!

En IceFarmer, mij moet je niks leren kennen. Je zou kunnen verschieten.
                Rami,heeft gelijk,ge zijt nog wat groen en een beetje jong achter uw oren,of hoe zijt em dat alweer.
                Aan de Wannes hebt ge ook een goeie leermeester hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                  Iere, meneer 'ik draag een polo van Ferrari'

Iersé joenkheid Gilles sideways Villeneuve,met zijn rugzak.

Comment

Iersé joenkheid Gilles sideways Villeneuve,met zijn rugzak.

Smerige zet jong

Comment

Rami,heeft gelijk,ge zijt nog wat groen en een beetje jong achter uw oren,of hoe zijt em dat alweer.
                      Aan de Wannes hebt ge ook een goeie leermeester hé.
                      Ferrari is al een goe begin idd, jong geleerd is oud gedaan!
                      Maar groen...ik weet niet, ondankt mijn leeftijd heb ik toch al een aardig lijstje auto's op m'n palmares staan!

Comment

Oké, jij je zin.

"Klaplichten en vaste" Niets moet alles kan,dit zijn Lambo´s for God sa..

Bedankt, ik wist niet dat het zo werkte.

Comment

• dit is wel de vetste Lambo ooit gemaakt, vind ik persoonlijk!

puur!

Wat zijn eigenlijk de specs van zo ene? Van de LP5000 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                            hoort ze bezig!

Jaja ... gemakkelijk gezegd achteraf!!!

Nooit iets persoonlijks nemen met wat er gepost wordt op forums, boards, chats, etc etc

Perfect voorbeeld: als ik nu zeg dat gij ne fag zijt. Wie weet dat dan écht? IK weet dat, GIJ weet dat ... maar de rest weet da ni echt zelle. Dus gene paniek!

Comment

Nooit iets persoonlijks nemen met wat er gepost wordt op forums, boards, chats, etc etc

Perfect voorbeeld: als ik nu zeg dat gij ne fag zijt. Wie weet dat dan écht? IK weet dat, GIJ weet dat ... maar de rest weet da ni echt zelle. Dus gene paniek!

Zo is het,ik zou het niet beter kunnen verwoorden,ik heb Fastastic al een paar keer ontmoet oa. op Goodwood zodat ik al weet dat hij een even grote carnut is als ikzelf.

Trouwens,die neusvleugel op die Countach,er zo over dat het toch chic is
                              Een van de beginbeelden van de film "Cannonball" als ik mij niet vergis.

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              Last edited by ; 28/12/2007, 08:42.

Comment

• Cannonball Run ... zalige klassiekers!

Comment

• Zijn die accelleraties correct weergegeven?

Comment

Comment

Jaja ... gemakkelijk gezegd achteraf!!!

fagget of niet, dat laat ik aan jouw over.
                                      Maar ik rij er toch wel mee

Comment

• Deze vond ik toch wel grappig
                                        ----------------------------------------------------------------------------------
                                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                        Pictures here: BMW 7 Series
                                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                        It might need half a starsystem to turn around,
                                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                          Mint? 500.000EU
                                          daar mag nog wel iets bij denk ik

Comment

Working...
                                          X