Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenEen paar jaar geleden in Puerto Banus zoeen gehoord.
Klinkt echt hard.+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenMargi Lambo's!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenAangezien de admins van dit forum denken dat we nog in het stenen tijdperk zitten ... 3 foto's per post ...
Maar ergens heb je wel gelijk vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenLOL ... point taken I guess
Maar ergens heb je wel gelijk vind ik.
Het is 'n eenzijdige blik op de situatie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenAangezien de admins van dit forum denken dat we nog in het stenen tijdperk zitten ... 3 foto's per post ...
Comment
-
Welke kiezen?
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
En als er dan nog forummers zijn die zo'n foto's posten: http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=4166
tja, dan vind ik 1 foto per post zelfs al teveel...
Ik ga niet beginnen discussiëren, maar ik wou gewoon even zeggen dat we dit om een rede doen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenWelke kiezen?
op foto vind ik die velgen niet super maar als je ze irl ziet zijn ze redelijk knap
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk BerichtenPrachtig, dat donker blauw op die LP640 is gewoon af en ook die goudkleurige tint op de Gallardo mag er zijn.
Meer van dat
Comment
Comment