Lijkt mij ook niet mooi, meer iets voor een lotus ofzo.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten@Rami: Hessing?
Comment
-
Dat Monterrey is niet slecht
Rami, waarom eigenlijk zwart voor de jouwe, en geen "in-your-face" kleurtje ?----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenU vraagt wij draaien ... IRL vond ik het HEEL hard tegenvallen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenDat Monterrey is niet slecht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenInderdaad, wagen was net toegekomen toen. Hij staat momenteel in de showroom boven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenDat Monterrey is niet slecht
Rami, waarom eigenlijk zwart voor de jouwe, en geen "in-your-face" kleurtje ?Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenJij hebt het toch niet over Rami zijn foto's he, want dat is toch geen monterrey of wel (zie 1ste foto van deze pagina) ?
D'r hebben hier nog Murciélago's gestaan in die kleur, trouwens...----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenRami, waarom eigenlijk zwart voor de jouwe, en geen "in-your-face" kleurtje ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenJij hebt het toch niet over Rami zijn foto's he, want dat is toch geen monterrey of wel (zie 1ste foto van deze pagina) ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieters Bekijk BerichtenGa slapen Rami
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenRami werkt 's nachts, dus waarom zou ie tijdens zijn werkuren moeten gaan slapen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
Met deze lichtinval deed het me denken aan dat verde artemis (jade green),
nog geen LP640's in deze kleur ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk vond geen "in-your-face" kleur die me 100% lag. Ik heb zeer lang getwijfeld over Toro Red van AM maar op het einde ben ik toch maar bij zwart gebleven.
Alles is toch wel meer in your face dan zwart (verde ithica, balloon white en dat oranje en die ene rode kleur waar ik nu niet kan opkomen ).
Stiekem doet het me pijn.
Comment
-
Comment