Dat zijn die nieuwe kleuren dus, mat blauw en mat bruin. Misschien dat er nog meer zijn, ik weet het niet, ze wilden dat je je lambo meer kunt personaliseren.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
Alles is toch wel meer in your face dan zwart (verde ithica, balloon white en dat oranje en die ene rode kleur waar ik nu niet kan opkomen ).
Stiekem doet het me pijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenvoila, IN YOUR FACE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenBruin op een Lamborghini
In het echt is dat misschien beter maar wat ik er me momenteel bij voorstel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lamoborghini Bekijk Berichtenik ben eigelijk ni zo zot van oltimers
ma wel van gallardo en gallardo spyder
Comment
-
Dat Rosso Vic is wel magnifiek op sommige foto's maar op andere dan weer helemaal niet. Ik persoonlijk vind het een zeer mooie kleur totdat je ze in het zonlicht ziet. Die kleur wordt enorm snoepjesachtig (te hevig) ... in het donker daarentegen is het gewoonweg schitterend. Maar aangezien de mijne vooral in het zonlicht buiten zal komen ......
Monterey Blue krak hetzelfde verhaal helaas. Te hevig in zonlicht, zeer mooi in normaal daglicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDat Rosso Vic is wel magnifiek op sommige foto's maar op andere dan weer helemaal niet. Ik persoonlijk vind het een zeer mooie kleur totdat je ze in het zonlicht ziet. Die kleur wordt enorm snoepjesachtig (te hevig) ... in het donker daarentegen is het gewoonweg schitterend. Maar aangezien de mijne vooral in het zonlicht buiten zal komen ......
Monterey Blue krak hetzelfde verhaal helaas. Te hevig in zonlicht, zeer mooi in normaal daglicht.
Denk er wel aan, dat zeker in jouw geval, je de kleur sterk gaat breken met carbon delen... En dan komt de kleur doorgaans veel beter uit...
Ik vrees alleen dat volledig zwart de lijnen van de Murcié niet genoeg zal laten uitkomen...
En 'n kleur op staal?----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenZoveel zon hebben we hier niet eh Rami
Denk er wel aan, dat zeker in jouw geval, je de kleur sterk gaat breken met carbon delen... En dan komt de kleur doorgaans veel beter uit...
Ik vrees alleen dat volledig zwart de lijnen van de Murcié niet genoeg zal laten uitkomen...
En 'n kleur op staal?
Ik heb geen carbon delen op mijn exterieur Simon, enkel interieur.
Dat het lijnenspel wat verdwijnt daar heb je 100% gelijk mee. Heb lang met een color to sample bezig geweest maar ik vind het risico net iets te groot om daarmee door te gaan.
Ik ga mijn kleur houden voorlopig ... als ik ze moe ben dan laat ik heel dat ding overspuiten binnen een jaar of 2. Reventon kleurtje ofzo. Fuck resale.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lamoborghini Bekijk Berichtenik ben eigelijk ni zo zot van oltimers
ma wel van gallardo en gallardo spyder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ghino Bekijk BerichtenAudi lover dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenNeen, maar voor die dagen heb ik mijn ander geval dan hé
Ik heb geen carbon delen op mijn exterieur Simon, enkel interieur.
Dat het lijnenspel wat verdwijnt daar heb je 100% gelijk mee. Heb lang met een color to sample bezig geweest maar ik vind het risico net iets te groot om daarmee door te gaan.
Ik ga mijn kleur houden voorlopig ... als ik ze moe ben dan laat ik heel dat ding overspuiten binnen een jaar of 2. Reventon kleurtje ofzo. Fuck resale.
Ik zou ook niet voor zwart gaan. Een mooi kleurtje geeft wel wat extra, zwart is zo neutraal. Geel begint mij meer en meer aan te staan op een 640 roadster, of oranje natuurlijk.
al is dit ook echt niet mis natuurlijk
Na deze foto's te hebben bekeken is zwart toch misschien nog het beste :pLast edited by GeeZer; 13/01/2008, 00:57.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIk zou ook niet voor zwart gaan. Een mooi kleurtje geeft wel wat extra, zwart is zo neutraal. Geel begint mij meer en meer aan te staan op een 640 roadster, of oranje natuurlijk.
al is dit ook echt niet mis natuurlijk
Na deze foto's te hebben bekeken is zwart toch misschien nog het beste :p
Comment
-
Ik vind hem in't zwart toch ook knap hoor.
Die speciale kleurekes zijn wel leuk, maar alst zover is dat ge er zelf 1 koopt, dan wilt ge misschien toch ni iets zoooo flashie.
Al was 't ne kakki-blauw-geel-groene ... ik zou content zijn , wetende dat ik er toch gene kan betalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenHet enige waar ik zwart voor wil opgeven is Grey Barra en die kleur is uitsluitend voorbestemd voor de Reventon
Al zou de Reventón Marrone Apus zijn ... (http://belgie.autowereld.com/autonie...p?artikel=5604)
Wat mij direct opviel aan die foto ... Die blonde zou een paar maand geen daglicht zijn bij mij ... :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
Comment
Comment