Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat zijn die nieuwe kleuren dus, mat blauw en mat bruin. Misschien dat er nog meer zijn, ik weet het niet, ze wilden dat je je lambo meer kunt personaliseren.
Dat Rosso Vic is wel magnifiek op sommige foto's maar op andere dan weer helemaal niet. Ik persoonlijk vind het een zeer mooie kleur totdat je ze in het zonlicht ziet. Die kleur wordt enorm snoepjesachtig (te hevig) ... in het donker daarentegen is het gewoonweg schitterend. Maar aangezien de mijne vooral in het zonlicht buiten zal komen ......
Monterey Blue krak hetzelfde verhaal helaas. Te hevig in zonlicht, zeer mooi in normaal daglicht.
Dat Rosso Vic is wel magnifiek op sommige foto's maar op andere dan weer helemaal niet. Ik persoonlijk vind het een zeer mooie kleur totdat je ze in het zonlicht ziet. Die kleur wordt enorm snoepjesachtig (te hevig) ... in het donker daarentegen is het gewoonweg schitterend. Maar aangezien de mijne vooral in het zonlicht buiten zal komen ......
Monterey Blue krak hetzelfde verhaal helaas. Te hevig in zonlicht, zeer mooi in normaal daglicht.
Zoveel zon hebben we hier niet eh Rami
Denk er wel aan, dat zeker in jouw geval, je de kleur sterk gaat breken met carbon delen... En dan komt de kleur doorgaans veel beter uit...
Ik vrees alleen dat volledig zwart de lijnen van de Murcié niet genoeg zal laten uitkomen...
En 'n kleur op staal?
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Denk er wel aan, dat zeker in jouw geval, je de kleur sterk gaat breken met carbon delen... En dan komt de kleur doorgaans veel beter uit...
Ik vrees alleen dat volledig zwart de lijnen van de Murcié niet genoeg zal laten uitkomen...
En 'n kleur op staal?
Neen, maar voor die dagen heb ik mijn ander geval dan hé
Ik heb geen carbon delen op mijn exterieur Simon, enkel interieur.
Dat het lijnenspel wat verdwijnt daar heb je 100% gelijk mee. Heb lang met een color to sample bezig geweest maar ik vind het risico net iets te groot om daarmee door te gaan.
Ik ga mijn kleur houden voorlopig ... als ik ze moe ben dan laat ik heel dat ding overspuiten binnen een jaar of 2. Reventon kleurtje ofzo. Fuck resale.
Neen, maar voor die dagen heb ik mijn ander geval dan hé
Ik heb geen carbon delen op mijn exterieur Simon, enkel interieur.
Dat het lijnenspel wat verdwijnt daar heb je 100% gelijk mee. Heb lang met een color to sample bezig geweest maar ik vind het risico net iets te groot om daarmee door te gaan.
Ik ga mijn kleur houden voorlopig ... als ik ze moe ben dan laat ik heel dat ding overspuiten binnen een jaar of 2. Reventon kleurtje ofzo. Fuck resale.
Ik zou ook niet voor zwart gaan. Een mooi kleurtje geeft wel wat extra, zwart is zo neutraal. Geel begint mij meer en meer aan te staan op een 640 roadster, of oranje natuurlijk.
al is dit ook echt niet mis natuurlijk
Na deze foto's te hebben bekeken is zwart toch misschien nog het beste :p
Ik zou ook niet voor zwart gaan. Een mooi kleurtje geeft wel wat extra, zwart is zo neutraal. Geel begint mij meer en meer aan te staan op een 640 roadster, of oranje natuurlijk.
al is dit ook echt niet mis natuurlijk
Na deze foto's te hebben bekeken is zwart toch misschien nog het beste :p
Het enige waar ik zwart voor wil opgeven is Grey Barra en die kleur is uitsluitend voorbestemd voor de Reventon
Comment