Oorspronkelijk geplaatst door Porker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenAd Personam ... En je hebt hem in Grey Barra ...
Al zou de Reventón Marrone Apus zijn ... (http://belgie.autowereld.com/autonie...p?artikel=5604)
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk BerichtenVooral te merken aan de lichtblokken achteraan, vind ik ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk BerichtenVooral te merken aan de lichtblokken achteraan, vind ik ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenToch niet hoor. Dat Marrone Apus is NIET de kleur van de Reventón maar wel de kleur van die bruine Gallardo Spyder (zie persbericht). het is een beetje misleidend geschreven ... spijtig genoegZo is de Gallardo Spyder uitgevoerd in de mat bruine lak ´Marrone Apus´. Deze kleur debuteerde op de Reventón en is inmiddels ook voor andere modellen leverbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenLijkt mij niet misleidend geschreven. Als het zo niet is, is het gewoon fout geschreven. In ieder geval, je kan elk mogelijk kleur kiezen blijkbaar.
Elke kleur inderdaad met uitzondering van Grey Barra (wat de kleur is van de Reventón).
Comment
-
Ter info:
"The Gallardo Spyder is painted in Marrone Apus, a colour Lambo describes as ‘halfway between brown and black’, but there is a golden reflection due to a special pigment in the paint. It’s Lamborghini’s second matt paint, approved after the success of such a finish on the Reventon."
Ik wou dat je gelijk had Daggie ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenWanneer heeft de Murci zo 2 mooie uitlaatpijpen, en wanneer zo'n giant opengesperd ngrinnengat?
opengesperd ngrinnengat: LP640
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenWat mij direct opviel aan die foto ... Die blonde zou een paar maand geen daglicht zijn bij mij ... :-)
Comment
-
Dit kleur Rami .. echt waar. Of ik spreek ni meer tegen u :-)
BTW: ik ken een goeie carrossier als je dat Reventón kleur wil
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenDit kleur Rami .. echt waar. Of ik spreek ni meer tegen u :-)
BTW: ik ken een goeie carrossier als je dat Reventón kleur wil
Grey Barra: zonder een sample te kunnen nemen van de kleur en zonder de kleurencode te kennen???
Comment
Comment