Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Raar om zeggen maar ik vind de Murci wat gedateerd overkomen, een gevoel dat ik bij een LP640 niet heb ondanks de minieme aanpassingen..
    Vooral te merken aan de lichtblokken achteraan, vind ik ...

Comment

• Idd, 't is net of die zo van een truck komen

Ach, 'k zou hem nog altijd willen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
        Ad Personam ... En je hebt hem in Grey Barra ...

Al zou de Reventón Marrone Apus zijn ... (http://belgie.autowereld.com/autonie...p?artikel=5604)
        Toch niet hoor. Dat Marrone Apus is NIET de kleur van de Reventón maar wel de kleur van die bruine Gallardo Spyder (zie persbericht). het is een beetje misleidend geschreven ... spijtig genoeg

Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
        Absoluut, die achterlichen hebben enorm veel gedaan op de facelift.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
          Idd die achterlichten zijn bij de LP640 stukken knapper en ogen ook moderner. Ook de uitlaat van de LP640 staat beter op de Murci.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
            Toch niet hoor. Dat Marrone Apus is NIET de kleur van de Reventón maar wel de kleur van die bruine Gallardo Spyder (zie persbericht). het is een beetje misleidend geschreven ... spijtig genoeg
            Zo is de Gallardo Spyder uitgevoerd in de mat bruine lak ´Marrone Apus´. Deze kleur debuteerde op de Reventón en is inmiddels ook voor andere modellen leverbaar.
            Lijkt mij niet misleidend geschreven. Als het zo niet is, is het gewoon fout geschreven. In ieder geval, je kan elk mogelijk kleur kiezen blijkbaar.

Comment

Lijkt mij niet misleidend geschreven. Als het zo niet is, is het gewoon fout geschreven. In ieder geval, je kan elk mogelijk kleur kiezen blijkbaar.
              Neen, het is gewoonweg verkeerd vertaald naar het Nederlands
              Elke kleur inderdaad met uitzondering van Grey Barra (wat de kleur is van de Reventón).

Comment

• Ter info:
                "The Gallardo Spyder is painted in Marrone Apus, a colour Lambo describes as ‘halfway between brown and black’, but there is a golden reflection due to a special pigment in the paint. It’s Lamborghini’s second matt paint, approved after the success of such a finish on the Reventon."

Ik wou dat je gelijk had Daggie ...

Comment

• Wanneer heeft de Murci zo 2 mooie uitlaatpijpen, en wanneer zo'n giant opengesperd ngrinnengat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                    Wanneer heeft de Murci zo 2 mooie uitlaatpijpen, en wanneer zo'n giant opengesperd ngrinnengat?
                    2 pijpen: pre-facelift
                    opengesperd ngrinnengat: LP640

Comment

• Comment

• Al getest?

Comment

• LOL, neen met de gallardo niet. Toen ik nog jong en (compleet) onbezonnen was heb ik er wel eens een Kadett afgesleurd met mijne V-Tec ... in reverse Je had die kerel z'n kop moeten zien
                          Last edited by ; 14/01/2008, 13:27.

Comment

Wat mij direct opviel aan die foto ... Die blonde zou een paar maand geen daglicht zijn bij mij ... :-)

Comment

• Comment

• Comment

• prachtige foto's rami! vooral die laatste! Ik vind die gigantische uitlaatpijp eigenlijk mooier dan twee ronde, maar hier is het echt wel prachtig!

Comment

• Daarnet een oranje Gallardo zien staan aan de lichten, fak zo'n ding maakt echt wel een standing als je dat ziet staan met zijn xenons op in zo'n felle kleur
                                    En toen 'ie vertrok zwierde 'ie even de registers wat open... damn (maar die van Rami klinkt leuker )

Comment

• witte Countach.....
                                      Blijft 1 van de mooiste Lamborghini`s ooit gemaakt

Comment

• Dit kleur Rami .. echt waar. Of ik spreek ni meer tegen u :-)

BTW: ik ken een goeie carrossier als je dat Reventón kleur wil

Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten

Comment

Dit kleur Rami .. echt waar. Of ik spreek ni meer tegen u :-)

BTW: ik ken een goeie carrossier als je dat Reventón kleur wil
                                          Grigio Antares ... heb ik ook effe over getwijfeld maar er zit gewoon teveel metallic in. Kleur is magnifiek in daglicht maar zet de zon erop en hij wordt veel te licht. Heb hem IRL gezien ... mooi maar net niet wat ik zocht.

Grey Barra: zonder een sample te kunnen nemen van de kleur en zonder de kleurencode te kennen???

Comment

Working...
                                          X