Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
    Grigio Antares ... heb ik ook effe over getwijfeld maar er zit gewoon teveel metallic in. Kleur is magnifiek in daglicht maar zet de zon erop en hij wordt veel te licht. Heb hem IRL gezien ... mooi maar net niet wat ik zocht.
    Grigio Antares: ik heb het nog nooit IRL gezien. Maar zwart is de makkelijke keuze he. Ja het gaat mooi zijn, dat gaat nooit iemand ontkennen. Dat Grigio Antares of oranje ofzo .. da's uniek, speciaal en meer dan mooi.

Nu ik moet je niet overtuigen natuurlijk. Ik ben even gelukkig met een testrit met een zwarte

Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
    Grey Barra: zonder een sample te kunnen nemen van de kleur en zonder de kleurencode te kennen???
    Ja, maar met een nuance. 100% een kleur namaken, zonder dat het in de kleurcomputer staat, gaat inderdaad niet. Maar als jij zelf het kleur goedkeurt, dan kan je wel iets hebben dat er voor iedereen (ook mensen die het kleur meermaals gezien hebben!) identiek uitziet. De carrossier kan dan meerdere stalen spuiten, die jij donkerder/lichter/anders/... wil, tot het staal er uit ziet, zoals je wil. Maar 100% Grey Barra zal het niet zijn. Maar het enige ogenblik waarop je dat gaat merken, is als je naast een echte staat. Nu denk ik niet dat die kans zo denderend groot is ... 20 auto's is weinig. En aangezien kleur verandert met het licht ...

edit: http://www.autosalon-singen.de/verka...ke=Lamborghini
    Wanneer gaan we er om?
    Last edited by ; 15/01/2008, 01:25.

Comment

• Er zijn geruchten dat ze er meer gingen produceren.

En ik vind de "kleur" van de reventon maar flauwtjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
        Er zijn geruchten dat ze er meer gingen produceren.

En ik vind de "kleur" van de reventon maar flauwtjes.
        Ja 80 extra ... al heb ik daar zwaar mijn bedenkingen bij. Indien het correct is dan zouden die eerste 20 kopers serieus bij de kloten genomen zijn. En aangezien er nog steeds geen enkele geleverd is (dacht ik) gaan ze dat risico niet nemen IMHO.

Grey Barra is simpelweg de shit:

Comment

• Ahja, 't zal uiteindelijk wel gewoon een zwarte blijven. De interior accenten zullen er wel wat voor zorgen dat het niet een "gewone" zwarte Murci is.
          Van het metallic ben ik hoedanook afgestapt ... puur zwart wordt het ... hoe zwarter hoe bruter/ruwer

Comment

Ahja, 't zal uiteindelijk wel gewoon een zwarte blijven. De interior accenten zullen er wel wat voor zorgen dat het niet een "gewone" zwarte Murci is.
            Ik zou mijn lichaam verkopen voor een "gewone" zwarte Murci

Maken ze die Reventón wielen al na? Een degelijk merk? Anders bestellen he Dat je niet moet wachten als je de auto hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
              Maken ze die Reventón wielen al na? Een degelijk merk? Anders bestellen he Dat je niet moet wachten als je de auto hebt.
              Helaas niet neen. SDS Wheels was van plan om een soortgelijke velg uit te brengen maar die zijn gestopt met de Lambo-lijn. Zeer spijtige zaak want zij waren ook van plan iets uit te brengen à la R8 V12 TDI.

Comment

Grey Barra is simpelweg de shit:

idd. als zoiets qua kleur tot de mogelijkheden zou behoren, ik zou ook niet geweldig twijfelen...

Wanneer beginnen ze 'm te bouwen?

Comment

• Ik zie daar niets speciaals aan, een matte grijze kleur?

Comment

• Hallo allemaal.
                    Iets wat ik mij al een tijdje afvraag: heeft er hier iemand een idee van hoeveel Lamborghini's er in België geregistreerd zijn?

Comment

Ik zie daar niets speciaals aan, een matte grijze kleur?
                      idem hier.

Doet mij nog het meeste aan matte grondlak denken

Comment

Van het metallic ben ik hoedanook afgestapt ... puur zwart wordt het ... hoe zwarter hoe bruter/ruwer
                        Hell yeah

Comment

• Rami, stap gewoon binnen bij Lambo, en zeg da ge die PPG Kleurcode wilt weten, of da ge anders ne Ferrari koopt
                          ----------------------------------------------------------------------------------
                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                          Pictures here: BMW 7 Series
                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                          It might need half a starsystem to turn around,
                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Trouwens, als ik me niet vergis hangt er in de 'koffer' van de Diablo het typeplaatje waar de kleur opstaat... Staat daar ook de PPG code niet op? Rami kijk es bij jouw G? Dan is't gewoon naar Singen rijden, plaatje bekijken, en naar 'n PPG center crossen
                            ----------------------------------------------------------------------------------
                            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                            Pictures here: BMW 7 Series
                            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                            Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                            It might need half a starsystem to turn around,
                            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                            Cylons have respect for it...

Comment

• deze pagina in de gaten houden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                deze pagina in de gaten houden?
                                http://www.lambocars.com/pnt/ppg.htm
                                Ik zou zo nooit kunnen kiezen.
                                Er is gewoon teveel om uit te kiezen.

Comment

Ik zie daar niets speciaals aan, een matte grijze kleur?
                                  Totdat je het IRL ziet ... geloof me gerust dat is geen gewone matte grijze kleur

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                  Trouwens, als ik me niet vergis hangt er in de 'koffer' van de Diablo het typeplaatje waar de kleur opstaat... Staat daar ook de PPG code niet op? Rami kijk es bij jouw G? Dan is't gewoon naar Singen rijden, plaatje bekijken, en naar 'n PPG center crossen
                                  Moet ik eens nakijken maar ik denk het van wel. Ik ben toch wel benieuwd of er in Singen effectief ééntje te koop komt te staan. Er zijn al meerdere plaatsen opgedoken waar ze één te koop aanbieden.

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                  deze pagina in de gaten houden?
                                  http://www.lambocars.com/pnt/ppg.htm
                                  Ze moeten zelf eerst achter de code weten te komen hé

Comment

• Comment

• Die foto is even fake dan de borsten van de gemiddelde p0rnoster

Comment

• Comment

• Ik heb daar het videofragment van gezien, lekker zot zo 2 LP's

Comment

Working...
                                          X