Oorspronkelijk geplaatst door Fernand
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenmeen je dat, echt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
Maar soit, de volgende posts maken veel goed
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
Dit vind ik nog wel een mooie kleur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenZitten die dan allemaal in de oliesector?
want dat zijn soms toch nog jonge mensen. Of heeft elke arabier tegenwoordig een boorput in zijne hof staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenZitten die dan allemaal in de oliesector?
want dat zijn soms toch nog jonge mensen. Of heeft elke arabier tegenwoordig een boorput in zijne hof staan.
Bv. Dubai heeft onder invloed van de sheik een verschuiving van hun activiteiten van olie naar andere sectoren (vastgoed, financiën etc.) gemaakt omdat ze er zich van bewust zijn dat de olie ook ooit op geraakt.
De olie industrie bedraagt in UAE ongeveer nog 30% van het BBP dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenFernand jongen, wat kom je hier nu posten
Maar soit, de volgende posts maken veel goed
Die heb ik deze zomer in Cannes gespot, net zoals die 6-reeks van lumma en die Rinspeed Chopster. Eens ff foto's ervan zoeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenwant dat zijn soms toch nog jonge mensen.
Zie je ook genoeg in Amerika, 20 jarigen met een Phantom of maybach.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenalleen de velgen mogen standaard zijn voor mij (niet zwart dus)
Vett! Alleen jammer dat ik die niet zo kan wassen en opblinken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichtenheb vrijdag een proefrit met de superleggera en de LP640, ik kan er al niet meer van slapen
Ik ben gek van de gallardo, was ik nu maar een paar jaar ouder en het kapitaal.
+ YouTube Video
Comment
Comment