Oorspronkelijk geplaatst door wsam
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten2 pijpen: pre-facelift
opengesperd ngrinnengat: LP640
Welk gat geniet jouw verkeur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichtenzo'n lange proefrit zal wel enkel mogenlijk zijn als de bestelbon opgesteld is. nee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichtenzo'n lange proefrit zal wel enkel mogenlijk zijn als de bestelbon opgesteld is. nee?
It proved me wrong Na een kilometer of 20 was ik zo verkocht als 't maar zijn kon.
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichtenmerci!
Welk gat geniet jouw verkeur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk BerichtenWat een toeval, ik sta in je Foto. ik ben de persoon die rechts van de fotograaf staat.----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenOok niet slecht, die grijs-matte kleur... Welke is dat?
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichtendaar hadden we ook interesse voor, bij nader inzien past die toch niet echt in ons plan. We zijn namelijk ook van plan om ermee op circuit te rijden. en hoe meer ik de superleggera zien hoe meer ik overtuigd ben. Alleen spijtig dat de superleggera niet meer gemaakt zal worden en we bestellen te laat om die nog mee te maken. dus ofwel een occasie superleggera ofwel een LP640
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenRomi, het moet gezegd, schitterende keuze, je LP640 Roadster in 't zwart te nemen, net terug van het salon, en verdorie, is me dat
Ik zal toch eens moeten overwegen om een paar jaar op water en brood te gaan leven ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenIk moet toegeven ... Ik was heel zwaar onder de indruk van de zwarte met zwarte velgen .. dat in combo met zwart/oranje interieur .. Gaat echt mooi worden.
Ik zal toch eens moeten overwegen om een paar jaar op water en brood te gaan leven ...----------------------------------------------------------------------------------
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Comment
-
----------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichtener zijn gewoon te veel Murciélago's gebouwd (nu al de 3000 gepasseerd)
3000 auto's op miljarden mensen en duizenden miljonairs+ ( waarschijnlijk zelfs meer) die er het geld voor hebben.
En hoe meer -> hoe goedkoper ze worden -> hoe sneller ik zoiets kan kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenEn hoe meer -> hoe goedkoper ze worden -> hoe sneller ik zoiets kan kopen.
Comment
Comment