Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Pascal heeft het gezegd maar ik heb er gisteren zoveel gehoord dat ik het niet meer zeker weet. Maar we zouden waarschijnlijk gaan voor een model dat in de showroom staat dus dat is niet echt belangrijk voor ons. Op zo'n showroom model krijgen we namelijk 15 % korting
Als je ééntje besteld op de dag van vandaag hangt het rond de 18-24 maanden dacht ik. Showroom model is een ander verhaal natuurlijk, zowel voor prijs als leveringstermijn Die Verde Draco misschien?
zo'n lange proefrit zal wel enkel mogenlijk zijn als de bestelbon opgesteld is. nee?
Tja, dat was zeer uitzonderlijk hoor. Ik heb de wagen voor een hele dag meegekregen toen. Pascal wist heel goed dat die rit voor mij heel belangrijk was. Ik had reeds een testrit van 50km gedaan een maand eerder en het was me niet bevallen. Ik kon toen niet gewend geraken aan het volume van de wagen. Ik wou dus absoluut zeker zijn dat de Murci NIET de wagen was voor mij en dat kon alleen met een deftige testrit. It proved me wrong Na een kilometer of 20 was ik zo verkocht als 't maar zijn kon.
In den beginne de dubbele maar dan wel in aftermarket. Nu eigenlijk de LP640 uitlaat ... alhoewel dat ik de Hamann uitlaat voor de LP640 ook wel kan smaken.
Wat een toeval, ik sta in je Foto. ik ben de persoon die rechts van de fotograaf staat.
Met die das? Of die kerel achteraan met de lange zwarte jas?
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
daar hadden we ook interesse voor, bij nader inzien past die toch niet echt in ons plan. We zijn namelijk ook van plan om ermee op circuit te rijden. en hoe meer ik de superleggera zien hoe meer ik overtuigd ben. Alleen spijtig dat de superleggera niet meer gemaakt zal worden en we bestellen te laat om die nog mee te maken. dus ofwel een occasie superleggera ofwel een LP640
Romi, het moet gezegd, schitterende keuze, je LP640 Roadster in 't zwart te nemen, net terug van het salon, en verdorie, is me dat
Ik moet toegeven ... Ik was heel zwaar onder de indruk van de zwarte met zwarte velgen .. dat in combo met zwart/oranje interieur .. Gaat echt mooi worden.
Ik zal toch eens moeten overwegen om een paar jaar op water en brood te gaan leven ...
Ik moet toegeven ... Ik was heel zwaar onder de indruk van de zwarte met zwarte velgen .. dat in combo met zwart/oranje interieur .. Gaat echt mooi worden.
Ik zal toch eens moeten overwegen om een paar jaar op water en brood te gaan leven ...
Of op zoek naar 'n Diablo Hoewel je die ook niet echt goedkoop kan noemen... Denk wel dat die op termijn beter hun waarde zullen houden, er zijn gewoon te veel Murciélago's gebouwd (nu al de 3000 gepasseerd)
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment