Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tja, dat was zeer uitzonderlijk hoor. Ik heb de wagen voor een hele dag meegekregen toen. Pascal wist heel goed dat die rit voor mij heel belangrijk was. Ik had reeds een testrit van 50km gedaan een maand eerder en het was me niet bevallen. Ik kon toen niet gewend geraken aan het volume van de wagen. Ik wou dus absoluut zeker zijn dat de Murci NIET de wagen was voor mij en dat kon alleen met een deftige testrit. It proved me wrong Na een kilometer of 20 was ik zo verkocht als 't maar zijn kon.
In den beginne de dubbele maar dan wel in aftermarket. Nu eigenlijk de LP640 uitlaat ... alhoewel dat ik de Hamann uitlaat voor de LP640 ook wel kan smaken.
Persoonlijk vind ik die uitlaat van Hamann echt niet passen op de LP640, past niet echt in dat 'gat' imo.
daar hadden we ook interesse voor, bij nader inzien past die toch niet echt in ons plan. We zijn namelijk ook van plan om ermee op circuit te rijden. en hoe meer ik de superleggera zien hoe meer ik overtuigd ben. Alleen spijtig dat de superleggera niet meer gemaakt zal worden en we bestellen te laat om die nog mee te maken. dus ofwel een occasie superleggera ofwel een LP640
Een lp640 is volgens mij wel eerder een straatauto, lambo's eigenlijk zoizo. Je kunt er natuurlijk mee op circuit, maar daar zijn toch wel betere auto's voor denk ik. Maar die zien er meestal niet zo leuk uit natuurlijk. Maar binnen dit budget hebt je eigenlijk nog een hoop keuze.
Ik weet dat er andere wagens zijn die meer geschikt zijn voor circuit, maar toch gaat mijn voorkeur uit naar Lamborghini en wel voor de rede dat hij vooral op straat gereden zal worden maar enkele keren per jaar op circuit. Anders zou ik voor een andere wagen gaan. Of een Lotus voor het cicuit werk en beiden kopen
Ik weet dat er andere wagens zijn die meer geschikt zijn voor circuit, maar toch gaat mijn voorkeur uit naar Lamborghini en wel voor de rede dat hij vooral op straat gereden zal worden maar enkele keren per jaar op circuit. Anders zou ik voor een andere wagen gaan. Of een Lotus voor het cicuit werk en beiden kopen
Kan je nu al geen SuperLeggera meer bestellen nieuw eigenlijk?
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Kan je nu al geen SuperLeggera meer bestellen nieuw eigenlijk?
Dat zou me ook enigszins verbazen ... alhoewel ... een factory visit is ook niet toegestaan op dit moment. Het zou dus best wel eens kunnen zijn dat de facelift van de Gallardo zeer dichtbij is.
Comment