Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zot, we zouden samen cruisen, beurt om beurt. En dan ferrari losers uitlachen en de lichten en vervolgens stilvallen

Owja, ik rij altijd eerst warm, geen zorgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
      En dan ferrari losers uitlachen en de lichten en vervolgens stilvallen

maar we pakken ze toch terug, murcielago=supersnel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
        Of op zoek naar 'n Diablo Hoewel je die ook niet echt goedkoop kan noemen...
        Is dat een aanbod om met eens met de jouwe te rijden? Uit beleefdheid sla ik enkel vliegen af ...

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Dat is hem ... gelimiteerde versie, sexy velgen, sexy interieur, E-gear, ...

Enige probleem is dat het de prijs excl BTW is .. anders .. anders ook niks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
            Tja, dat was zeer uitzonderlijk hoor. Ik heb de wagen voor een hele dag meegekregen toen. Pascal wist heel goed dat die rit voor mij heel belangrijk was. Ik had reeds een testrit van 50km gedaan een maand eerder en het was me niet bevallen. Ik kon toen niet gewend geraken aan het volume van de wagen. Ik wou dus absoluut zeker zijn dat de Murci NIET de wagen was voor mij en dat kon alleen met een deftige testrit.
            It proved me wrong Na een kilometer of 20 was ik zo verkocht als 't maar zijn kon.

In den beginne de dubbele maar dan wel in aftermarket. Nu eigenlijk de LP640 uitlaat ... alhoewel dat ik de Hamann uitlaat voor de LP640 ook wel kan smaken.

Persoonlijk vind ik die uitlaat van Hamann echt niet passen op de LP640, past niet echt in dat 'gat' imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
              http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=120115923

huh ?!
              Of bedoelen ze daar juist dat je de 21% er nog bij moet doen.

PRIJS IS + BTW 21% !!!

Comment

• ja ... als de prijs excl BTW is, moet de BTW er nog bij ...

Comment

ja ... als de prijs excl BTW is, moet de BTW er nog bij ...
                  =)

Er staat

"prijs +21% Btw"

Betekenis 1: Bij de prijs die men vermeld zit de BTW er al bij -> prijs

Betekenis 2: Bij de prijs die men vermeld moet er nog 21% worden bijgeteld.

Kunt het op 2 manieren opvatten, beetje domme manier van schrijven imho. Maarja het zal er nog wel bij moeten anders was het een koopje geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                    daar hadden we ook interesse voor, bij nader inzien past die toch niet echt in ons plan. We zijn namelijk ook van plan om ermee op circuit te rijden. en hoe meer ik de superleggera zien hoe meer ik overtuigd ben. Alleen spijtig dat de superleggera niet meer gemaakt zal worden en we bestellen te laat om die nog mee te maken. dus ofwel een occasie superleggera ofwel een LP640
                    Een lp640 is volgens mij wel eerder een straatauto, lambo's eigenlijk zoizo. Je kunt er natuurlijk mee op circuit, maar daar zijn toch wel betere auto's voor denk ik. Maar die zien er meestal niet zo leuk uit natuurlijk. Maar binnen dit budget hebt je eigenlijk nog een hoop keuze.

Comment

• Ik weet dat er andere wagens zijn die meer geschikt zijn voor circuit, maar toch gaat mijn voorkeur uit naar Lamborghini en wel voor de rede dat hij vooral op straat gereden zal worden maar enkele keren per jaar op circuit. Anders zou ik voor een andere wagen gaan. Of een Lotus voor het cicuit werk en beiden kopen

Comment

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=120115923

Heb die al in't echt gezien (is net achter d'n hoek hier op't werk), dat ding staat meer buiten dan iets anders...

Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
                        Is dat een aanbod om met eens met de jouwe te rijden? Uit beleefdheid sla ik enkel vliegen af ...

Paljaske

Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                        Ik weet dat er andere wagens zijn die meer geschikt zijn voor circuit, maar toch gaat mijn voorkeur uit naar Lamborghini en wel voor de rede dat hij vooral op straat gereden zal worden maar enkele keren per jaar op circuit. Anders zou ik voor een andere wagen gaan. Of een Lotus voor het cicuit werk en beiden kopen
                        Kan je nu al geen SuperLeggera meer bestellen nieuw eigenlijk?
                        ----------------------------------------------------------------------------------
                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                        Pictures here: BMW 7 Series
                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                        It might need half a starsystem to turn around,
                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                          Kan je nu al geen SuperLeggera meer bestellen nieuw eigenlijk?
                          Dat zou me ook enigszins verbazen ... alhoewel ... een factory visit is ook niet toegestaan op dit moment. Het zou dus best wel eens kunnen zijn dat de facelift van de Gallardo zeer dichtbij is.

Comment

• Comment

• Er scheelt iets met je laatste posts in diverse topics Auto1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                Er scheelt iets met je laatste posts in diverse topics Auto1
                                Hoe bedoel je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Auto1 Bekijk Berichten
                                  Hoe bedoel je?
                                  Er valt niets te zien van je foto's of van wat je wil zeggen. Kijk ook maar eens in het Mercedes/Bentley/Seat/Mini-lovers topic
                                  Last edited by ; 18/01/2008, 16:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                    Er valt niets te zien van je foto's of van wat je wil zeggen. Kijk ook maar eens in het Mercedes/Bentley/Seat-lovers topic
                                    Post 3956 kun je daar iets zien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Auto1 Bekijk Berichten
                                      Post 3956 kun je daar iets zien?
                                      nein.

Comment

• Raar, ik kan de afbeeldingen zonder problemen zien (in al die topics)

Jullie missen wat !!

Comment

• Op welke manier heb je die gepost?

Posten van foto's doe je het beste zo,

[IMG]..........[/IMG] waar die ... staan plak je de link van de afbeelding

Comment

Working...
                                          X