btw is er nu een groter gat tussen zijn rechterlicht en dat roosterje dan links?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenPrachtige kleur!
Gisterenavond toen ik in mijn bed lag en stilletjes aan het dromen was dacht ik of een LP640 in deze kleur wel zou staan met (zwarte) hercules velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichtenin de week zijn ze open tot 6 uur, maar zaterdag met het salon denk ik dat je niet veel geluk zal hebben. mss is er wel iemand aan de receptie. en er staan normaal 3 gallardo's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk BerichtenIs die getrokken die foto gisteren (zondag)? Er is hier net hetzelfde exemplaar geweest in Melle, met 3 jonge gasten erachter gereden.
En de zon schijnt te hard.
Comment
-
autosalon geweest.
vroeger was mijn favo lambo de gallardo spyder.
nu ook de murci dichtbij gezien te hebben, cabrio , zonder enige twijfel :
dit is hem
omg !!! geniale lijnenspel, alien-velgen, frontlip om op te kwijlen, interieur mooier dan mooi, zalig alcantara stuur, gewoon perfect.
damn man, daar ga je zoveel fun aan hebben. Ik vind dit geen gewone auto meer, dit is kunst en zuivere emotie.
en zwart ? niet aan twijfelen, beter bestaat niet volgens mij, is zo een brute kleur.
en wat ik ook vind van zwart: maakt grote auto's subtiel wat kleiner. Dat effect heeft ie ook bij de Porsche 911 bv. Bovendien is het een erg agressieve kleur. Beter dan deze kleur kan je niet hebben voor een dergelijk bruut machien !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichtenthe interior leather is untreated Italian leather which will likely change in colour over time
Lambo
Comment
Comment