Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• btw is er nu een groter gat tussen zijn rechterlicht en dat roosterje dan links?

Comment

• uhu, supervet trouwens

Comment

• Maak die maar weer eens volledig wit

Comment

• Comment

• Comment

• Prachtige kleur!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                Prachtige kleur!

Gisterenavond toen ik in mijn bed lag en stilletjes aan het dromen was dacht ik of een LP640 in deze kleur wel zou staan met (zwarte) hercules velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                  in de week zijn ze open tot 6 uur, maar zaterdag met het salon denk ik dat je niet veel geluk zal hebben. mss is er wel iemand aan de receptie. en er staan normaal 3 gallardo's
                  Kan het zijn dat er een lichtgrijze gallardo coupé staat, zwart leder met gele stikking, manueel & met de deze velgen

Comment

• Comment

• Is die getrokken die foto gisteren (zondag)? Er is hier net hetzelfde exemplaar geweest in Melle, met 3 jonge gasten erachter gereden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
                        Is die getrokken die foto gisteren (zondag)? Er is hier net hetzelfde exemplaar geweest in Melle, met 3 jonge gasten erachter gereden.
                        Ik denk het niet want de wagen rijdt in Tsjechië rond.
                        En de zon schijnt te hard.

Comment

• Zucht, die Amerikanen toch. Zou het nu echt zo'n ingebakken gewoonte zijn dat ze op elke auto wel andere (spuuglelijke) velgen moeten leggen om zo toch maar wat 'anders' te zijn van de andere.

Sommigen doen het geweldig maar anderen hebben totaal geen smaak...

Comment

• Al die karren zijn verneukt

Comment

• Das een nera, die zien er allemaal zo uit, daarmee dat ge dezelfde gezien hebt denk ik.

Comment

• Heeft hier wss al eens gestaan maar ik vind dit zo geil

Comment

• autosalon geweest.

vroeger was mijn favo lambo de gallardo spyder.

nu ook de murci dichtbij gezien te hebben, cabrio , zonder enige twijfel :

dit is hem

omg !!! geniale lijnenspel, alien-velgen, frontlip om op te kwijlen, interieur mooier dan mooi, zalig alcantara stuur, gewoon perfect.

damn man, daar ga je zoveel fun aan hebben. Ik vind dit geen gewone auto meer, dit is kunst en zuivere emotie.

en zwart ? niet aan twijfelen, beter bestaat niet volgens mij, is zo een brute kleur.

en wat ik ook vind van zwart: maakt grote auto's subtiel wat kleiner. Dat effect heeft ie ook bij de Porsche 911 bv. Bovendien is het een erg agressieve kleur. Beter dan deze kleur kan je niet hebben voor een dergelijk bruut machien !

Comment

• displayed with an Ad Personam exterior colour called Blu Cepheus, inspired by the purity of polar ice; the interior leather is untreated Italian leather which will likely change in colour over time

Comment

• hmm
                                      en in welk kleur verandert het dan ?

vind de kleur minder geslaagd. niet bruut genoeg

Comment

• Dit is pas een pure Lambo..

Find content from CNBC and the NBCUniversal family of networks on NBC.com!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                          the interior leather is untreated Italian leather which will likely change in colour over time

Lambo

Comment

Working...
                                          X