Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• what the hell heeft dat nu met Amerikanen te maken?

Foto's van de beurs in Detroit, en ... ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
      what the hell heeft dat nu met Amerikanen te maken?

Foto's van de beurs in Detroit, en ... ??
      Detroit->Amerika

Comment

• no shit

en leg me nu eens het verband met smaak uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
          Zeker van?

Oké, met deze "amerikaanse" combinatie kan ik zeker mee leven
          Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
          Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
          BMW 320d
          Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

no shit

Waste of time.
            Je weet best wat ik bedoel.

Comment

no shit

Ewel, (sommige) amerikanen hebben totaal geen smaak in het aankleeden van auto's, een voorbeeldje:

Efkes het topic bevuilen sorry daarvoor.

BMW 320d

Comment

• wow, ik kreeg er even rillingen van. ik moet mijn ogen gaan wassen.

Comment

• Ik denk zelf als je er lang naar kijkt, misselijk kan worden. Ik vraag me echt af hoe die gasten dat in hun hoofd halen zulke monsterlijke creaties op de baan te zetten.
                  Last edited by Mvl; 22/01/2008, 23:54.
                  BMW 320d

Comment

• 20 jaar verschil, en nog kunnen ze't maar net halen

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    ----------------------------------------------------------------------------------
                    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                    Pictures here: BMW 7 Series
                    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                    It might need half a starsystem to turn around,
                    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• That's because it's red and ugly.

Comment

• Rami, was jij daarstraks op de brusselse ring aan't raggen?

Voor me reed zo'n LP640, we kregen open baan, hij full pull weg en ik erachter (nu ja...) en we komen op de ring echt aan een vrij scherpe bocht, bijna 180° (toegestane snelheid is 70 ofzo denk ik)
                        Ik zie hem de bocht induiken en probeer hem te volgen. M'n DTC lampje gaat als gek te keer maar we hebben zo goed als dezelfde bochtensnelheid maar de gevoelige kont was prachtig om te zien

Zoiets heeft we AWD zeker? Ik hoorde hem met z'n gas spelen, steeds die kont die zachtjes uitbrak en de ESP die hem terug recht trok, hop weer gas erop, kont begint te schudden, van de gas af, terug gas, schuddende kont...

En dat terwijl het stevig regent, prachtig! De man reed met de kar zoals het moet: hard! Amen!

Comment

• Rami heeft z'n LP nog niet
                          En dat heeft idd AWD

Comment

• + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            ----------------------------------------------------------------------------------
                            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                            Pictures here: BMW 7 Series
                            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                            Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                            It might need half a starsystem to turn around,
                            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                            Cylons have respect for it...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                              Rami heeft z'n LP nog niet
                              En dat heeft idd AWD
                              Die gast had echt ballen om met zo'n duur ding in de regen zo hard die bocht door te gaan, respect

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                Rami, was jij daarstraks op de brusselse ring aan't raggen?

Voor me reed zo'n LP640, we kregen open baan, hij full pull weg en ik erachter (nu ja...) en we komen op de ring echt aan een vrij scherpe bocht, bijna 180° (toegestane snelheid is 70 ofzo denk ik)
                                Ik zie hem de bocht induiken en probeer hem te volgen. M'n DTC lampje gaat als gek te keer maar we hebben zo goed als dezelfde bochtensnelheid maar de gevoelige kont was prachtig om te zien

Zoiets heeft we AWD zeker? Ik hoorde hem met z'n gas spelen, steeds die kont die zachtjes uitbrak en de ESP die hem terug recht trok, hop weer gas erop, kont begint te schudden, van de gas af, terug gas, schuddende kont...

En dat terwijl het stevig regent, prachtig! De man reed met de kar zoals het moet: hard! Amen!
                                Was het niet een testritwagen van het salon ? die rijden meestal ook op de ring. Dan zijn het heel ervaren coureurs he...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                  + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                    Rami, was jij daarstraks op de brusselse ring aan't raggen?

Ik denk ook dat het zo'n testwagen was ... Verde Draco niet?
                                    Zijn inderdaad ervaren piloten die ermee rijden

Comment

• Zo'n LP krijg je toch niet direct schuin in de bochten, hij ziet er toch redelijk log uit ?

Comment

Zo'n LP krijg je toch niet direct schuin in de bochten, hij ziet er toch redelijk log uit ?
                                        In de regen met een deftige piloot achter het stuur?

Comment

Working...
                                        X