Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat me is opgevallen aan die foto, staan er op de motorkap altijd 2 van die 'bulten'? Die middelste ok, maar die rechter is me nooit eerder opgevallen.
Ik heb ooit iemand geweten die zei zo'n jeep van Lambo besteld te hebben, maar ik heb er geen idee van hoeveel dat ding eigenlijk kostte. Iemand? En evt. specs? Anders zoek ik ze wel eens op.
Wat me is opgevallen aan die foto, staan er op de motorkap altijd 2 van die 'bulten'? Die middelste ok, maar die rechter is me nooit eerder opgevallen.
Ben er niet van overtuigd dat dit 'n echte is... In ieder geval heeft hij SE30 sideskirts, Balloon white lak, dus re-painted, die zielige wielen die niet 100% passen... Zou wel 'ns een kitcar kunnen zijn...
Nu je het zegt, zou best wel eens parelmoer kunnen zijn.
Lijkt gewoon zilver door die schaduw.
Anyway, vet
Heeft alles wat die van Scooby mist
De mijne mist de drag
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Purchase and sale of premium and classic cars of the brands Ferrari, Porsche, Mercedes, McLaren,
Bugatti, Lamborghini, Bentley, Pagani and more.
Die is al interessanter van prijs ... maar die is dan ook 13 jaar oud !! Dan kan ik ook een 360 kopen die half zo oud is ...
Wat een klotemerk Kunnen de Gallardo's aub wat minder hun waarde houden ...
Foto klopt totaal niet. Da's een 6.0 VT, terwijl de omschrijving deze is van 'n gewone 1st Gen. VT. Prijs is wel enorm laag, zelfs met de "lakkosten"...
SE30 't is een speciaal kleur maar op die wagen past 't irl wel goed imho
In't echt valt deze kleur heel goed mee, en moest ik 'n SE30 kopen zou 't ook in deze kleur zijn... 'n Murcié in deze kleur is zoals Rami aanhaalde pure horror
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Die pipo's zetten altijd archieffoto's bij hun auto's... Foto klopt dus gewoon niet, de rest zal wel OK zijn...
die mannen halen wel meer werkwaardige stoten uit kvraag me trouwens af waar die alle wagens stockeren die ze zouden hebben want kheb nog steeds enorm mijn twijfels over, 't kan bijna niet dat 1 handelaar dat allemaal heeft... en zo overdreven groot is 't daar eigenlijk niet bij autosalon singen... ze zullen wel nog ergens magazijnen hebben maar dan nog...
In't echt valt deze kleur heel goed mee, en moest ik 'n SE30 kopen zou 't ook in deze kleur zijn... 'n Murcié in deze kleur is zoals Rami aanhaalde pure horror
Deze en de pickels kleur vind ik de meest geslaagde voor de 30SE .
deze kleur is donkerder, kheb een murciélago roadster in dit kleur al naast een SE30 gezien en 't verschil is toch nog vrij groot met deze kleur staat de murciélago irl eigenlijk wel nog redelijk...
Hier nog maar eens het bewijs dat het toupetje van de Murcielago Roadster echt op niets trekt, echt schandalig dat ze zoiets durven aanbieden op een dergelijke wagen. Dat dak zit vol bobbels ed...
Comment