Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als het dak je te hard stoort dan koop je maar een coupé ... da's zowat den uitleg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
      Als het dak je te hard stoort dan koop je maar een coupé ... da's zowat den uitleg
      Voor dat geld vind ik het toch maar een vod dat ze daarop gesmeten hebben hoor ...

Comment

Als het dak je te hard stoort dan koop je maar een coupé ... da's zowat den uitleg
        Da's waar maar als je ziet welke mogelijkheden er bestaan aftermarket, zoals die hardtop die jij er zal laten op maken, hebben ze er bij Lambo met hun klak naar gesmeten imo.

Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
        Voor dat geld vind ik het toch maar een vod dat ze daarop gesmeten hebben hoor ...
        Voor dat geld zou je idd een betere afwerking verwachten.

Comment

As it should be.

Kwestie om die Italiaanse flair te behouden, anders zou het een beetje te Duits worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            As it should be.

Kwestie om die Italiaanse flair te behouden, anders zou het een beetje te Duits worden
            Ik denk dat de LP640 Roadster zowat de laatste zal zijn die dat Italiaans gebraggel met zich mee sleurt. De opvolger van de Roadster zal wel een normaal canvas dakje krijgen.

Comment

• Dat dak is inderdaad niet echt netjes afgewerkt, maar voor de kleur alleen al zou ik die niet wensen.

Comment

• Tja de oudere Lambo's hadden een uitneembaar targadak... Snap niet dat ze niet verder gegaan zijn in die trend...
                ----------------------------------------------------------------------------------
                2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                Pictures here: BMW 7 Series
                1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                It might need half a starsystem to turn around,
                but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Het blijft tenslotte een dakje voor noodgevallen, althans, dat lijkt mij toch.
                  Mensen die een Roadster kopen zetten volgens mij dat dakje er nooit/nauwelijks op.
                  De wagen altijd in de garage, en enkel bij uitermate goed weer wanneer de kans op regen miniem is, komen die ermee buiten. Ik denk dan bv. aan Miami ofzo.

Langs de andere kant, denk ik dat het niet zo simpel is om een elektrisch dak in zo'n design te verwerken. Lees: om dat prachtige design te behouden.

En er zijn idd een paar alternatieven, zoals dat dak van Genaddi Design als ik me niet vergis.

Comment

• Comment

• Net dezelfde als op het salon, mooie kleur
                      Last edited by ; 31/01/2008, 01:10.

Comment

• Jammer dat die schone bakken op die plaatsen terechtkomen....

Als je dan ziet hoe die op het salon staan te blinken !!

Comment

• + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Auto1 Bekijk Berichten
                            Jammer dat die schone bakken op die plaatsen terechtkomen....

Verklaar jezelf misschien even...

Die wagens op 't salon blonken trouwens naar mijn mening niet echt. Die stonden vol krassen en waskringen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Auto1 Bekijk Berichten
                              Jammer dat die schone bakken op die plaatsen terechtkomen....

Die op de foto is juist voor een 300 pond ofzo gewassen en gepolierd en je vond die op 't salon beter?

Die waren een ramp!

Ik zou liever m'n SL daar zien staan dan op 't salon hoor

Comment

• ik vindt deze foto net wel iets hebben, de contrast vindt ik net zo mooi. hoe oud is deze foto?

Comment

• Die van mij? 26 januari ofzo...

Hier nog meer

Comment

• Comment

• Zie dat daar staan blinken

Die van op het autosalon zijn er idd niets tegen

Comment

• De lijn van de Gallardo blijft toch een pak knapper dan die van de Murci vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                          Harry's SL
                                          ----------------------------------------------------------------------------------
                                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                          Pictures here: BMW 7 Series
                                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                          Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                          It might need half a starsystem to turn around,
                                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                          Cylons have respect for it...

Comment

Working...
                                          X