Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenHarry's SLOorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenDavid Harrison, AKA Harry...
Ik zag gewoon de naam in de link...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenAndy (Ramirez), ik durf het bijna niet te vragen maar heb jij je LP640 met een e-gear bak besteld?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenVolgens mij wel ja, ik dacht dat manueel om praktische reden niet ging.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenWas bij de gallardo - dacht ik - omdat de pedalen te dicht bij mekaar stonden voor zijn klompen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIs er altijd een verschil tussen het model van de velg vooraan en die achteraan?
Komt gewoon omdat de achterste band veel breder is, endus de velg ook dieper onder de wagen zit. Daarom "trekt" het centertje dus ook meer naar binnen.
Want stel dat je de voorvelg op de achterkant zou monteren, zou de velg enorm diep zitten. Gewoon door het verschil van center.. (maar dat wist je wss zo ook al )
Comment
-
Shaquille O'Neal (basketbalspeler) heeft een XXL-versie gevraagd van de Gallardo...
The Gallardo received custom extended doors, roof and side windows. The company says it strove to maintain the car's "visual integrity" with the changes. Glass fabrication was a particular challenge, the company said. "We relied on our aerospace and coachworks divisions to make sure Shaq could fit in the car, but the naked eye could not detect any differences from the original Gallardo," Gaffoglio CEO George Gaffoglio said.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenMerci voor de uitleg
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenShaquille O'Neal (basketbalspeler) heeft een XXL-versie gevraagd van de Gallardo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenAndy (Ramirez), ik durf het bijna niet te vragen maar heb jij je LP640 met een e-gear bak besteld?
Maar in alle eerlijkheid ... ik had hem hoedanook met E-gear besteld hoor. De huidige versies rijden fantastisch. Het enige waar E-gear minder voor geschikt is is om te draggen. Je kan natuurlijk altijd de launch control gebruiken als het er écht eens om draait maar voor de rest kan je beter lanceren met een 6-speed. Voordeel is dat ik de E-gear nu al wel behoorlijk gewoon ben dus ik krijg er al wel deftige sprintjes uit ... en de versie in de LP640 is nog een stuk beter dan dat van de Gallardo MY07.
En dan nog ... als ik ECHT wil gaan sprinten dan haal ik het ander kanon wel boven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
En dan nog ... als ik ECHT wil gaan sprinten dan haal ik het ander kanon wel boven.
Comment
Comment