Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• David's zeker?

/DavidsLamborghiniGallardoSL10.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Best ineens ff naar supercarmovies zelf surfen ... die HD versies zijn schitterend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
        Harry's SL
        Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
        David Harrison, AKA Harry...
        ----------------------------------------------------------------------------------
        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
        Pictures here: BMW 7 Series
        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
        It might need half a starsystem to turn around,
        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
          David Harrison, AKA Harry...
          Hah, geen flauw idee

Ik zag gewoon de naam in de link...

Comment

• Comment

• Andy (Ramirez), ik durf het bijna niet te vragen maar heb jij je LP640 met een e-gear bak besteld?

Comment

• Zalig, metalen plaat langs het gaspedaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  Andy (Ramirez), ik durf het bijna niet te vragen maar heb jij je LP640 met een e-gear bak besteld?
                  Volgens mij wel ja, ik dacht dat manueel om praktische reden niet ging.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten

Nr 3000 , staat op ebay . Vraag mij wel af welke slimme dat bedrag geboden heeft .

Comment

• Promotie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                        Volgens mij wel ja, ik dacht dat manueel om praktische reden niet ging.
                        Was bij de gallardo - dacht ik - omdat de pedalen te dicht bij mekaar stonden voor zijn klompen.

Comment

• Is er altijd een verschil tussen het model van de velg vooraan en die achteraan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                            Was bij de gallardo - dacht ik - omdat de pedalen te dicht bij mekaar stonden voor zijn klompen.
                            Dus vermoed ik bij de LP net hetzelfde.

Comment

Is er altijd een verschil tussen het model van de velg vooraan en die achteraan?
                              Jep altijd. Enfin, voor zover ik weet dan toch..

Komt gewoon omdat de achterste band veel breder is, endus de velg ook dieper onder de wagen zit. Daarom "trekt" het centertje dus ook meer naar binnen.

Want stel dat je de voorvelg op de achterkant zou monteren, zou de velg enorm diep zitten. Gewoon door het verschil van center.. (maar dat wist je wss zo ook al )

Comment

• Merci voor de uitleg

Comment

• Shaquille O'Neal (basketbalspeler) heeft een XXL-versie gevraagd van de Gallardo...

The Gallardo received custom extended doors, roof and side windows. The company says it strove to maintain the car's "visual integrity" with the changes. Glass fabrication was a particular challenge, the company said. "We relied on our aerospace and coachworks divisions to make sure Shaq could fit in the car, but the naked eye could not detect any differences from the original Gallardo," Gaffoglio CEO George Gaffoglio said.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Merci voor de uitleg
                                    Ggd

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                    Shaquille O'Neal (basketbalspeler) heeft een XXL-versie gevraagd van de Gallardo...
                                    Echt niet mooi, heel de wagen vind ik "misvormd" door die veel te lange deur en het niet zo mooi aflopend dak (doordat hij langer is)..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      Andy (Ramirez), ik durf het bijna niet te vragen maar heb jij je LP640 met een e-gear bak besteld?
                                      Zoals reeds vermeld is het idd een E-gear. Met mijn 1.90m, 100 kilo en maatje 46 is het gewoon niet te doen om met pedalen te rijden in dat soort wagens. Heil aan Porsche

Maar in alle eerlijkheid ... ik had hem hoedanook met E-gear besteld hoor. De huidige versies rijden fantastisch. Het enige waar E-gear minder voor geschikt is is om te draggen. Je kan natuurlijk altijd de launch control gebruiken als het er écht eens om draait maar voor de rest kan je beter lanceren met een 6-speed. Voordeel is dat ik de E-gear nu al wel behoorlijk gewoon ben dus ik krijg er al wel deftige sprintjes uit ... en de versie in de LP640 is nog een stuk beter dan dat van de Gallardo MY07.

En dan nog ... als ik ECHT wil gaan sprinten dan haal ik het ander kanon wel boven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten

En dan nog ... als ik ECHT wil gaan sprinten dan haal ik het ander kanon wel boven.
                                        Wat een luxe

Comment

• Een exemplaar van de zotten Amerikaan Roy:

Comment

Working...
                                          X