Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aan dat ding zie je gewoon dat het beestig klinkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
      Zoals reeds vermeld is het idd een E-gear. Met mijn 1.90m, 100 kilo en maatje 46 is het gewoon niet te doen om met pedalen te rijden in dat soort wagens. Heil aan Porsche

Maar in alle eerlijkheid ... ik had hem hoedanook met E-gear besteld hoor. De huidige versies rijden fantastisch. Het enige waar E-gear minder voor geschikt is is om te draggen. Je kan natuurlijk altijd de launch control gebruiken als het er écht eens om draait maar voor de rest kan je beter lanceren met een 6-speed. Voordeel is dat ik de E-gear nu al wel behoorlijk gewoon ben dus ik krijg er al wel deftige sprintjes uit ... en de versie in de LP640 is nog een stuk beter dan dat van de Gallardo MY07.

En dan nog ... als ik ECHT wil gaan sprinten dan haal ik het ander kanon wel boven.
      Ik moet zeggen dat 't ook geen evidentie is met mijn 1.81 en maatje 45 Daarom da'k ook speciale schoentjes heb voor de Lambo
      ----------------------------------------------------------------------------------
      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
      Pictures here: BMW 7 Series
      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
      It might need half a starsystem to turn around,
      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Een exemplaar van de zotten Amerikaan Roy:

Roy Cats Zalige kerel, wil ik zeker 's ontmoeten Die rijdt voor de lol van de regio rond Seattle (waar hij woont) naar Vegas, in 'n Lambo, voor over de strip te cruisen
        ----------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Heeft hij nu niet bijna alle speciale versies van de Diablo ?
          Die gele GTR , amerikaanse vlag SV-R en dacht een zwarte GT .

Comment

Zoals reeds vermeld is het idd een E-gear. Met mijn 1.90m, 100 kilo en maatje 46 is het gewoon niet te doen om met pedalen te rijden in dat soort wagens. Heil aan Porsche

Maar in alle eerlijkheid ... ik had hem hoedanook met E-gear besteld hoor. De huidige versies rijden fantastisch. Het enige waar E-gear minder voor geschikt is is om te draggen. Je kan natuurlijk altijd de launch control gebruiken als het er écht eens om draait maar voor de rest kan je beter lanceren met een 6-speed. Voordeel is dat ik de E-gear nu al wel behoorlijk gewoon ben dus ik krijg er al wel deftige sprintjes uit ... en de versie in de LP640 is nog een stuk beter dan dat van de Gallardo MY07.

En dan nog ... als ik ECHT wil gaan sprinten dan haal ik het ander kanon wel boven.

Bedankt voor je uitleg!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Patrick A Bekijk Berichten
              Heeft hij nu niet bijna alle speciale versies van de Diablo ?
              Die gele GTR , amerikaanse vlag SV-R en dacht een zwarte GT .
              Roy is autohandelaar, dus niet alle auto's zijn van hemzelf... Die SVR met amerikaanse vlag heeft hij al lang, en is eigenlijk zijn (show)auto...

Comment

• Die Lambo ziet er wel de max uit, die wil ik wel eens zien vertrekken

Meerijden mag ook altijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                  Roy is autohandelaar, dus niet alle auto's zijn van hemzelf... Die SVR met amerikaanse vlag heeft hij al lang, en is eigenlijk zijn (show)auto...
                  Ja weet wel . Volg de gebruikelijke forums .
                  Weet alleen nie juist welke in zijn "prive collectie" zitten .

Comment

• Heb je een Lamborghini Murciélago of Gallardo in de garage staan, dan kunnen we ons levendig voorstellen dat je dat zo laat op momenten dat het sneeuwt. Maar nu is er de Lamborghini Winter Academy. De winterse schoolbanken worden zowel in Europa als in de Verenigde Staten opgesteld. Het doel is duidelijk: jou bijbrengen hoe […]

Comment

• Comment

• Monterrey Blue LP640 Roadster

Explore Ian Jones Photography’s 888 photos on Flickr!
                        1991 Mazda MX-5 NA
                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Prachtige kleur dat Monterrey Blue

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                            Prachtige kleur dat Monterrey Blue
                            Ziet er inderdaad prachtig uit !!!

Comment

• Comment

• Comment

• Dat design komt irl zoveel beter over dan op foto! Mooiste wagen ooit gebouwd. Punt.

edit: ik vroeg mij wel af welke ezel zo'n beker zet op die prachtige lak.

Comment

• Beetje dollen met een Spyder:
                                    + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Propere Murci:

Comment

Propere Murci:
                                        alleen spijtig van de uitlaten, die ene gigantische is zoveel mooier

Comment

• Ik vond dat toen wel iets hebben. Nu zijn die pre-facelift lichten enorm gedateerd en begint die uitlaat er ook wat last van te krijgen.

Comment

Working...
                                          X