Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Er is een reden waarom de murci geen vleugel heeft, zo is ie ontworpen.

Waarom er dan een vleugel opzetten ? Het verknoeit imho heel de lijn van de wagen.

Comment

• Er is idd compleet geen reden om er een wing op te plaatsen. De Murci heeft reeds een vleugel die in 2 delen omhoog komt: 120km/u en 200km/u dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
        Er is idd compleet geen reden om er een wing op te plaatsen. De Murci heeft reeds een vleugel die in 2 delen omhoog komt: 120km/u en 200km/u dacht ik.
        Heb je daar foto's van ? Ik heb het nog nooit gezien, zal goed verstopt zijn dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
          Heb je daar foto's van ? Ik heb het nog nooit gezien, zal goed verstopt zijn dan.
          Dit is de eerste stand:

Van de 2de stand heb ik geen pics ... is dan ook niet evident om een deftige pic te nemen van een Murci die +200 aan 't doen is op een openbare weg

Is trouwens niks spectaculairs hé, louter functioneel.

Comment

• Wat is er speciaal aan zo'n IMSA? Gestript interieur, meer vermogen,...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
              Wat is er speciaal aan zo'n IMSA? Gestript interieur, meer vermogen,...?
              Meer vermogen is een optie op de Gallardo, voor de LP640 weet ik nog niet. Interieur zal je ook wel kunnen aanpassen maar het gaat hem vooral om de widebody kit he:
              frontbumper
              sideskirts
              diffusor
              bredere fenders
              uitlaat
              spoiler

Comment

• succes rami

Comment

• Miura SV op Flanders Collection Car. Too late .... hot hot hot.

Het volledige verhaal staat op het paneetlje. Let vooral op de prijs (vanaf).

Last edited by ; 09/02/2008, 18:41.

Comment

• Da's nog weinig voor een SV... In Padova een veiling van Coys gezien: hoogste bod op een gewone P400 van €285 000 was te laag, niet verkocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                      Beetje dollen met een Spyder:
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      zegt hij nu dat er een V12 inzit?

Comment

• een nieuwtje
                        op Geneva volgende maand word de nieuwe Gallardo voorgesteld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                          een nieuwtje
                          op Geneva volgende maand word de nieuwe Gallardo voorgesteld
                          Lees eens een pagina terug.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                            Lees eens een pagina terug.
                            tja, zie het nu niet onmiddelijk staan
                            heb het zelf pas gisteren avond te horen gekregen

Comment

• post nr 4212 (heb het 4 dagen geleden gepost)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bennyvc Bekijk Berichten
                                post nr 4212 (heb het 4 dagen geleden gepost)
                                gut ja
                                is klein postje éh, dus makkelijk overkeken

& ja, ik ga naar Geneva, dinsdag de 4de s'ochtends opvliegen, s'avonds terug

Comment

• oh damn is da op 4maart?! dan ist net carnaval in halle! (ok tis marginaal maar het is maar een keer per jaar he)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bennyvc Bekijk Berichten
                                    oh damn is da op 4maart?! dan ist net carnaval in halle! (ok tis marginaal maar het is maar een keer per jaar he)
                                    wel, nee
                                    het gaat open voor het publiek vanaf donderdag de 6de tot de 16de
                                    4 & 5 maart zijn de persdagen

Comment

• weet iemand wanneer de VIP dag is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                                        weet iemand wanneer de VIP dag is?
                                        kzou zeggen

Comment

• ik kan het alleen niet vinden op deze site, er wordt hier geen onderscheid gemaakt op pers, vip en gewone dagen. het lijkt wel dat er geen is, want er is ook maar 1 ingangsprijs. mss kijk ik er gewoon over

Comment

Working...
                                          X