Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
alleen jammer dat ie nogal tegenviel toen ik erin zat pedalen staan te dicht waardoor ik in een houding zat waardoor ik snel kramp zou krijgen in m'n benen en kzat met met hoofd al ongeveer tegen 't dak terwijl ik niet overdreven groot ben (1m80 ongeveer)
alleen jammer dat ie nogal tegenviel toen ik erin zat pedalen staan te dicht waardoor ik in een houding zat waardoor ik snel kramp zou krijgen in m'n benen en kzat met met hoofd al ongeveer tegen 't dak terwijl ik niet overdreven groot ben (1m80 ongeveer)
portretrecht
alleen vrees ik dat dat enkel is dat jij die afbeelding niet zomaar mag gebruiken, niet dat 't mij 't recht geeft die foto te gebruiken ma soit
portretrecht
alleen vrees ik dat dat enkel is dat jij die afbeelding niet zomaar mag gebruiken, niet dat 't mij 't recht geeft die foto te gebruiken ma soit
'n Diablo 6.0 VT die nogal vaak gebruikt wordt voor trackdays (BossCerbera is z'n nickname in de UK)
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Rami was jij vanmiddag rond 14u ter hoogte van de Meir in Antwerpen met de Gallardo Spyder?
Ik hoorde zo'n typerend zwaar gebrul.. Kan niet missen denk ik.
Rami was jij vanmiddag rond 14u ter hoogte van de Meir in Antwerpen met de Gallardo Spyder?
Ik hoorde zo'n typerend zwaar gebrul.. Kan niet missen denk ik.
Een vergelijking door Fifth Gear:
Parkeer een supercar in een winkelstraat en vergelijk wie het meeste hoofden doet draaien. Voor deze vergelijking deed Fifth Gear een beroep op de SLR McLaren, de Porsche Carrera GT en de Lambo LP640.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Comment