Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vip dag hebben ze niet geloof ik
    persdagen zijn wel apart, staan zelf vanvoor niet vermeld, alleen op aparte persformulieren

Comment

• alleen jammer dat ie nogal tegenviel toen ik erin zat pedalen staan te dicht waardoor ik in een houding zat waardoor ik snel kramp zou krijgen in m'n benen en kzat met met hoofd al ongeveer tegen 't dak terwijl ik niet overdreven groot ben (1m80 ongeveer)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten

alleen jammer dat ie nogal tegenviel toen ik erin zat pedalen staan te dicht waardoor ik in een houding zat waardoor ik snel kramp zou krijgen in m'n benen en kzat met met hoofd al ongeveer tegen 't dak terwijl ik niet overdreven groot ben (1m80 ongeveer)
        ELABA
        das een copyrighted image zenne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
          ELABA
          das een copyrighted image zenne

portretrecht
          alleen vrees ik dat dat enkel is dat jij die afbeelding niet zomaar mag gebruiken, niet dat 't mij 't recht geeft die foto te gebruiken ma soit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
            portretrecht
            alleen vrees ik dat dat enkel is dat jij die afbeelding niet zomaar mag gebruiken, niet dat 't mij 't recht geeft die foto te gebruiken ma soit
            aah, de gerechtelijke tegenstrijdigheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
              aah, de gerechtelijke tegenstrijdigheid
              altijd handig die dingen jammer genoeg leren we dat maar volgend jaar

Comment

• Lamborghini winter academy

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Dodelijke combinatie

Comment

• Die horen gewoon bij elkaar!

Comment

• Als die handtas maar geen krassen nalaat.

Comment

• + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

'n Diablo 6.0 VT die nogal vaak gebruikt wordt voor trackdays (BossCerbera is z'n nickname in de UK)
                          ----------------------------------------------------------------------------------
                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                          Pictures here: BMW 7 Series
                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                          It might need half a starsystem to turn around,
                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Rami was jij vanmiddag rond 14u ter hoogte van de Meir in Antwerpen met de Gallardo Spyder?
                            Ik hoorde zo'n typerend zwaar gebrul.. Kan niet missen denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                              Rami was jij vanmiddag rond 14u ter hoogte van de Meir in Antwerpen met de Gallardo Spyder?
                              Ik hoorde zo'n typerend zwaar gebrul.. Kan niet missen denk ik.
                              Woepsadaisy!
                              Magazine-tijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                Woepsadaisy!
                                Magazine-tijd

Comment

• Een vergelijking door Fifth Gear:
                                  Parkeer een supercar in een winkelstraat en vergelijk wie het meeste hoofden doet draaien. Voor deze vergelijking deed Fifth Gear een beroep op de SLR McLaren, de Porsche Carrera GT en de Lambo LP640.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Rami, je bent gewaarschuwd

Comment

• Rami rijdt ze allemaal van de baan met z'n RUF

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                      Rami rijdt ze allemaal van de baan met z'n RUF

Comment

• Heeft niets met het filmpje te maken i know prestaties daarentegen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                          Rami rijdt ze allemaal van de baan met z'n RUF
                                          Ik ruf zeraf!

Comment

Working...
                                          X