De nieuwe gallardo gaat LP550 heten, 550 pk dus.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenVandaag tot bij Lambo Brussels geweest. Hier zijn wat pics ...
Gallardo Superleggera (6-speed!):
Comment
-
Kzal toch ook es moeten gaan zien
Rami, wanneer moet ge nog es daar zijn?----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenEspada:
een zaterdag reed er ook een NL Espada rond in Parijs in een schitterende lichtgroene kleur
die zag er echt goed uit, spijtig genoeg geen pics
Comment
-
-
deze ook nog tegengekomen
Iso stond wel "lichtelijk" hoog, anders was het toch zwaar te donkerBijgevoegde Bestanden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichtende nieuwe toonzaal, ik was er gisteren ook, tegen de middag.
in de Superleggera die er nu staat zou ik wel een willen rijden. nu hebben ze een manuele volgens Pascal een heel andere ervaring
echt een kleine wereld
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenKzal toch ook es moeten gaan zien
Rami, wanneer moet ge nog es daar zijn?
Oorspronkelijk geplaatst door Auto1 Bekijk BerichtenMooi !! dit is blijkbaar de enige foto uit de toonzaal?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenSlechts 2 modellen in de toonzaal
Zou daar een bepaalde reden voor zijn?
Comment
-
ik vond het eigenlijke ook al raar dat ze van 3 auto's naar 2 auto's waren gegaan. Maar het is nog steeds een mooie toonzaal.
btw heb je eigenlijk al gereden met een manuele Lamborghini? De E-gear is al fantastisch, maar Pascal is zo lovend over de manuele dat ik erg nieuwsgierig ben naar het verschil
Comment
Comment