Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenMiura
Ahja , en de eerste Lamborghini die de 1 miljoen dollar haalde .
Comment
-
zo laag
zo perfect
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick A Bekijk BerichtenDe eerste en enige Miura Spyder . Beter gekend als de Miura ZN75 .
Ahja , en de eerste Lamborghini die de 1 miljoen dollar haalde .
Van exclusiviteit gesproken.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenJa sorry ik ga er niet zo vaak mee rijden.
Dat of een zonda, moeilijke keus!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenJa sorry ik ga er niet zo vaak mee rijden.
Dat of een zonda, moeilijke keus!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenvroeger ging ik direct Miura gezegd hebben maar kheb er vorige week eens ingezeten en vond de rijhouding en ruimte binnenin nogal tegenvallen
Zou een Miura geen verstelbare pedalen hebben?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenvroeger ging ik direct Miura gezegd hebben maar kheb er vorige week eens ingezeten en vond de rijhouding en ruimte binnenin nogal tegenvallen
In welke versie zat je? Want er zijn toch een aantal verschillende veranderingen gebeurd door de jaren heen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenWelcome the the sixties..
In welke versie zat je? Want er zijn toch een aantal verschillende veranderingen gebeurd door de jaren heen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenHet was een S.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick A Bekijk BerichtenAl veel foto's gezien maar nog geen met de vents open , staat altijd wel iemand voor of de hoek is verkeerd .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenZeikerd.
Zou een Miura geen verstelbare pedalen hebben?
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenWelcome the the sixties..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenAls het u belieft:
Tzal wachten worden tot de eerste geleverd wordt denk .
Comment
Comment