Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenVoor mij een Superleggera met manuele 6-bak, of de facelift.
En over de klassieke modellen.... ik kan niet kiezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten1m98 : geen probleem voor de Lambo blijkbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenonzinMaar toch lijkt hij er mij goed in te zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichtenmee eens, want ik vond het met mijn m89 al crap in de roadster, laat staan de gesloten versieMaar toch lijkt hij er mij goed in te zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtentip: vraag eens aan M-Optic hoe lang ie in een Gallardo zou willen zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDat is zoals een Golf en een A3 kopen.
Vet hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDat is zoals een Golf en een A3 kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HISCOX Bekijk BerichtenHet eeuwige dilemma blijft toch bestaan : wat te kiezen Ferrari of Lamborghini.
Ik weet het nog altijd niet : alleen ze zien er steeds alletwee mooier en mooier uit
Comment
Comment