Oorspronkelijk geplaatst door Rami
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenI second that, dat ding moet schreeuwen
Quicksilver exhaust
+ YouTube Video
Comment
-
Stock Exhaust LP640
+ YouTube Video
Wordt precies plots veel luider boven een bepaald toerental.. heeft deze ook zo'n butterfly-valve systeem? Rami?
Comment
-
Lamborghini Murcielago 40th Anniversary Revving with Lamborghini Orange County Exhaust System (LOC)
+ YouTube Video
dat geluid wanneer hij hem start
Comment
-
Tubi in combinatie met Fabspeed pipes..
Dan ben ik blij dat mijn Mini zo heerlijke 'pops' maakt.. zie je zo iets..
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtentip: vraag eens aan M-Optic hoe lang ie in een Gallardo zou willen zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenStock Exhaust LP640
+ YouTube Video
Wordt precies plots veel luider boven een bepaald toerental.. heeft deze ook zo'n butterfly-valve systeem? Rami?
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDie banden
² Banden
Comment
-
En die banden zijn nu net één van de grootste redenen waarom de auto's zo weinig buitenkomen... Ze zijn zo zeldzaam geworden dat de eigenaars gewoon geen zin hebben om 6 maand te moeten zoeken voor nieuwe banden te vinden...
Zelfs de 17" van de Diablo worden bijna niet bijgemaakt... Ik heb gelukkig 'n set reservebanden liggen, plus een reservevelg voor vooraan en achteraan----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
Comment