Oorspronkelijk geplaatst door dédé
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door desmett Bekijk BerichtenNo problem, dan gebeurt er wel even een tijdelijke wagenwissel in de familie: Rami mijn Urq en ik de Ruf of Lambo.
Comment
-
Een oude top gear waar Tiff Needell met de miura svj rijdt.
+ YouTube Video
Die rode murciélago roadster is prachtig !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenLP640 vs G SL:
Comment
-
Nice...
Arancio is echt een super kleur----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Denk dat uwe foto in de carwash-box nog stukken knapper geweest was, als je'm zonder flits getrokken had... Gewoon camera ergens opzetten, en licht genoeg binnen laten komen van de omgeving----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenDenk dat uwe foto in de carwash-box nog stukken knapper geweest was, als je'm zonder flits getrokken had... Gewoon camera ergens opzetten, en licht genoeg binnen laten komen van de omgeving
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
Prachtige foto's en op die 1ste valt het duidelijk te zien waarom ik die kleur zo vind.
Enige wat ontbreekt, zijn de velgen in het titanium.
Waarom werd deze buitengezet als ik vragen mag?
Comment
Comment