Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als ik het mij goed herinner (en het die is die enkele weken geleden geleverd was) heeft die Nero Perseus (zwart) leder met Arancio Leonis (oranje) interieur.
De murci roadster vind ik persoonlijk de mooiste Lambo met top eraf, met top erop de "lelijkste" (tussen "" aangezien je een Lambo echt niet lelijk kan vinden )
De murci roadster vind ik persoonlijk de mooiste Lambo met top eraf, met top erop de "lelijkste" (tussen "" aangezien je een Lambo echt niet lelijk kan vinden )
Ben ik het volledig mee eens. De Roadster is ontzettend schoon...als ie zijn top er niet op heeft liggen. Die top ziet er zo goedkoop uit, hoop dat die bij het volgende model toch iets beter wordt.
Car Traffic Lights...
Garage van een engelse eigenaar...
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Vanavond werd de nieuwe gallardo voorgesteld bij lambo brussels (door niemand minder dan de ceo) en het was een waar genot voor de ogen!
Sam heeft een hele hoop foto's dus posten die handel!
Comment